کمیسیون ورزشکاران شبیه انجمن اولیا مربیان مدارس است؟

کمیسیون ورزشکاران شبیه انجمن اولیا مربیان مدارس است؟
کمیسیون ورزشکاران مانند انجمن اولیا مربیان مدارس است که فقط جلسه میگذارند و حرف میزنند و دیداری تازه میکنند و در نهایت مدیر مدرسه کار خودش را میکند.

کمیسیون ورزشکاران کمیته المپیک،که با حضور ورزشکاران قهرمان المپیکی و جهان تشکیل میشود،در چهار سال گذشته چه کاری برای ورزشکاران انجام داده است؟

کمیسیون ورزشکاران وعده هایی داده بود که هیچکدام عملی نشد، بیمه ورزشکاران و تاسیس تعاونی ورزشکاران که از برنامه های مهم این کمیسیون بود، اما هیچ وقت عملی نشد. قرار بود حمایت از بانوان و ارزشهای انسانی و اخلاقی بانوان انجام شود تا بانوان بدون دغدغه به ورزش بپردازند. اما هیچ وقت عملی نشد.

روز جمعه 1 آبانماه 1400 روز انتخابات این کمیسیون است، که حدود 56 ورزشکار المپیکی و جهانی واجد شرایط ثبت نام کرده و کاندید شده اند.که از بین این نفرات 15 نفر انتخاب خواهند شد.

کمیسیون ورزشکاران

سوال اینجاست که در این چهار سال چه اقدامی در این کمیسیون انجام شد؟ حتی یک خروجی مثبتی نداشته است فقط چندین بار جلسه برگزار شده است. ورزشکارانی که چشم و امیدشان به این کمیسیون بود تا بیمه شوند، و برایشان امکاناتی فراهم شود، تصور میکردند اوضاع ورزشی بهتر خواهد شد، که هیچ وقت چنین اتفاقی رخ نداد.

قهرمانان بزرگی مانند: سوریان،میراسماعیلی،علیزاده،کیانوش رستمی، و …آمدند و پس از مدتی استعفا دادندو رفتند. و باقی اعضا نیز رغبتی برای کار نداشتند،در این چهار سال یک سلام خشک و خالی هم به ورزشکاران داده نشد.

اینطور برداشت میشودکه این کمیسیون مانند انجمن اولیا مربیان مدارس است. که فقط جلسه میگذارند وحرف میزنند و دیداری تازه میکنند،در نهایت مدیر مدرسه کار خودش را میکند.

دور دوم این کمیسیون در حالی برگزار میشود که، برخی ورزشکاران کاندید شده هنوز در کورس نوار مسابقات و قهرمانی هستند. اگر این کمیسیون بسیار مهمی است، نباید ذهن ورزشکارانی که هنوز در رقابتهای بین المللی رقابت میکنند به این کمیسیون و مدیریت و پشت میز نشینی، و در شرایطی درگیر مسائل سیاسی و حزبی معطوف شود. باید از ورزشکاران بازنشسته از قهرمانی استفاده شود.

امیدواریم اعضای جدید این کمیسیون برنامه و راهکارهای مناسبی برای پیشرفت ورزش و ورزشکاران،مربیان، پیشکسوتان،قهرمانان قدیمی و جدید ارائه بدهندو فقط به برگزاری چند جلسه معطوف نشود.

علی محمدی شیخلر ، نویسنده رزمی و مدیر مسئول پایگاه خبری رزمی نیوز، دارنده مدال برنز جهانی اولین تیم ملی کیک بوکسینگ ایران.
به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=21791
  • کد خبر : 21791

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته