سه مدال برنز امیدهای بوکس ایران در نخستین حضور آسیایی

سه مدال برنز امیدهای بوکس ایران در نخستین حضور آسیایی

تیم ملی بوکس امید ایران در حالی با کسب سه مدال برنز به کار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا پایان داد که نخستین حضورش در این رویداد مهم قاره‌ای را تجربه می‌کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس؛ رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌) در قزاقستان آغاز ‌شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با جواهیر‌ اوماتالیف‌ از ازبکستان، در وزن ۸۶ کیلوگرم، سیدعلی‌ سیدصدری‌ با تمیرلان‌ موکاتیف‌ از قزاقستان و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، رضا خلیل‌زاده با جهانگیر زوکروف‌ از ازبکستان رقابت کرده و از رسیدن به برتری بازماندند تا به نشان برنز دست یابند.

با این اوصاف تیم ملی امید بوکس ایران که تحت هدایت علیرضا استکی و برای نخستین بار در مسابقات آسیایی این رده سنی شرکت کرده بود، با کسب سه مدال برنز به کار خود پایان داد. مسابقات آسیایی قزاقستان، سومین دوره پیکارهای رده سنی امید بود.

پیش از این و در بخش جوانان، امیر اسماعیلی به فینال سنگین وزن رسید و دوشنبه برای کسب مدال طلا با شهزود‌ پولوونوف‌ از ازبکستان مصاف می‌دهد و امیررضا سلطانی و امیررضا ملک‌خطابی‌ صاحب مدال برنز شدند.

.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=45154
  • کد خبر : 45154

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته