میثم رشتبر رکورددار گینس در اجرای تکنیکهای رزمی با کیسه بوکس شد

میثم رشتبر رکورددار گینس در اجرای تکنیکهای رزمی با کیسه بوکس شد

میثم رشتبر توانست رکورد اجرای فنون رزمی روی کیسه بوکس در چهل و هشت ساعت را به نام خود ثبت کند.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، میثم رشتبر قهرمان و عضو تیم ملی کونگ فو و هنرهای رزمی با اجرای تکنیک های رزمی بر روی کیسه بوکس به صورت متداوم و یکسره، در مدت زمان ۴۸ ساعت رکورد دیگری ه نام خود ثبت کرد.

رزمی کار اهل هوراند از توابع استان آذربایجان شرقی  این رکورد را در ۲۴ ساعت اول به پاس گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید حسن طهرانی مقدم پدر موشک ایران و شهیدان مهدی و حمید باکری اجرا کرد و بدون وقفه در  ۲۴ ساعت بعدی را به پاس گرامیداشت شهید رحمان فروزنده فرمانده ارتش، شهید حسن شفیع زاده فرمانده توپخانه سپاه، شهید علی تجلایی فرمانده سپاه پاسداران و کادر نیروی انتظامی، شهید سید رسول تاجدینی، شهید یعقوب رحیم پور، شهید حمید فیروزی و شهید سوار رحمانی افتخار آفرینی کرد.

گفتنی است این حرکت برای اولین بار در جهان در دفتر مرکزی سازمان ایمارو و تافیسا در تهران با نظارت کمیته ثبت رکورد فدراسیون اجرا شده و میثم رشتبر توانست اجرای حرکات رزمی بر روی کیسه بوکس را به نام خود در فهرست کتاب گینس جهان ثبت نماید.

.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=45072
  • کد خبر : 45072

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته