چرا سبک های کیک بوکسینگ در ایران زیاد است؟

چرا سبک های کیک بوکسینگ در ایران زیاد است؟
سوال این است ، این همه کیک بوکسینگ با یکدیگر چه تفاوتی دارند ؟ پاسخ هم این است : ضربات و حرکات و اسامی انها  یکی است ، قوانین مبارزه یکی است و ...  فقط نام سبک ها  و اسامی مدیران با هم تفاوت دارند .

کیک بوکسینگ یکی از رشته های پر طرفدار رزمی در دنیای امروز میباشد. رشته ای که حتی کودکان و نوجوانان هم از دیدن مبارزات آن لذت میبرند .

رشته هایی مانند موی تای ، فول کنتاکت ، سانشو و چند رشته دیگر  تقریبا مبارزاتشان شبیه به کیک بوکسینگ میباشد . و تفاوت این رشته ها با یکدیگر در نوع ضربات و محدودیت در اجرای حرکات است . در بخش دیگری راجع به این موضوع صحبت کردیم . اینجا > >  کلیک کنید

در ایران بالای  200 سبک کیک بوکسینگ یا فول کنتاکت در حال فعالیت میباشد.

۹۹ درصد تقاوت این سبک ها با یکدیگر فقط نام آنهاست ، وگر نه زیاد با یکدیگر تفاوتی ندارند .

امروزه در دنیا هر کسی میتواند یک نام انتخاب کند و به ادامه آن یک ، کیک بوکسینگ اضافه کند ، میشود یک سبک جدید کیک بوکسینگ و میتواند برای آن دستگاه و تشکیلاتی فراهم کند و در سراسر دنیا و کشور عضو جذب کند .  کافیست یک دفتر کار و یک وب سایت داشته باشد.

سوال این است ، این همه کیک بوکسینگ با یکدیگر چه تفاوتی دارند ؟

پاسخ هم این است : ضربات و حرکات و اسامی انها  یکی است ، قوانین مبارزه یکی است و …  فقط نام سبک ها  و اسامی مدیران با هم تفاوت دارند .

نتیجه میگیریم که این کیک بوکسینگ نیست که متفاوت است ، این افراد هستند که سلیقه ها و معیارهای مدیریتیشان با یکدیگر متفاوت است و هر کسی میخواهد مستقل برای خودش کار کند . مانند کارمند یک بازاری که پس از مدتی کار در کنار استاد کار خود ، برای خودش فروشگاهی تهیه میکند و یک نام برای ان انتخاب میکند.

متاسفانه در ایران برخی از این سبکها به جای رقابت سالم و فنی در کنار یکدیگر ، اقدام به تخریب  و تضعیف یکدیگر میکنند و کیک بوکسینگ خود را با کیک بوکسینگ  دیگری متفاوت میبینند .  البته سبک هایی هم هستند که اهمیتی به این حواشی نمیدهند و به کار خود ادامه میدهند.

کیک بوکسینگ

عده ای از جوانان و مردم عادی نیز سردر گم هستند برای ثبت نام در باشگاه چه کیک بوکسینگی را انتخاب کنند ؟

برای آگاهی این عزیزان یادآور میشویم که کیک بوکسینگ یک سبک مبازره است و تقریبا به صورت یک رشته ورزشی درامده است،

و اگر هزاران کیک بوکسینگ متفاوت با نامهای مختلف وجود داشته باشد. همه آنها یک کیک بوکسینگ است و تفاوتی با یکدیگر ندارند .

قوی بودن یا برتر بودن یا متفاوت بودن این سبکها بستگی به نوع مدیریت و فعالیت و سوابق سازمانی آن سبک میباشد .

یشنهاد ما برای افرادی که به دنبال انتخاب این سبک هستند ، قبل از انتخاب کیک بوکسینگ  ، به عنوان ورزش مورد علاقه برای تمرین ،ابتدا سوابق مدیر و روسای سبک را بررسی کنید و پس از آنالیز فعالیتهای آنها ، سبک مورد نظر را انتخاب کنید .

نتیجه اینکه چرا در ایران سبک های کیک بوکسینگ زیاد است را به همین سادگی میشود متوجه شد.

نویسنده : علی محمدی شیخلر

رزمی نیوز   خبر رزمی  ورزشهای رزمی
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=10341
  • کد خبر : 10341

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته