عدم اطلاع رسانی صحیح اخبار انتخابات در سرپرستی فدراسیون رزمی + عکس

عدم اطلاع رسانی صحیح اخبار انتخابات در سرپرستی فدراسیون رزمی + عکس

نامه ارسالی وزارت ورزش به فدراسیون جهت اطلاع رسانی تاریخ انتخابات + عکس

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، پس از انتخاب مجید زارعیان به سمت سرپرستی فدراسیون انجمنهای ورزشهای رزمی، جهت آماده سازی برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست این فدراسیون، با گذشت حدود دو ماه، هنوز هیچ اقدامی در این رابطه صورت نگرفته است، ضمن اینکه اخبار و نامه های مصوبه نیز به صورت مخدوش به دست وزارت ورزش رسیده است.

با توجه به ارسال نامه تصویب و تایید تاریخ انتخابات در 26 فروردین ماه 1403 از سوی وزارت ورزش و دستور اکید و فوری جهت اطلاع رسانی از طریق پایگاه خبری آن فدراسیون، در تاریخ 16 بهمن ماه 1402 که نامه به دبیرخانه فدراسیون ارسال شده است، هنوز هیچ اقدامی برای اطلاع رسانی و اخبار انتخابات در تاریخ ذکر شده انجام نشده است.

ظاهرا سرپرست فدراسیون تمایلی به برگزاری این انتخابات ندارد، و مشخص نیست چه هدفی را دنبال میکند. و هفته گذشته نیز خبرگزاری تسنیم از تغییر در نامه و مصوبه هیات رییسه این فدراسیون افشاگری کرد، که صورتجلسه ارسالی به وزارت ورزش با صورتجلسه تنظیم شده در هیات رییسه مغایرت داشته و برخی از بند های آن به ویزه نظر مثبت هیات رییسه برای برگزاری انتخابات در تاریخ یاد شده ،  مخدوش و پاک شده است.

با این حساب وزارت ورزش از دو تخلف بسیار بزرگ ظاهرا چشم پوشی میکند و تمایلی هم به پیگیری ندارد.

تخلف انتخابات

این روز ها اخبار حواشی بسیاری هم از این فدراسیون در مورد سبکها و مسابقات به گوش میرسد که بسیار ناخوشایند است، و این فدراسیون با کارشکنی برخی افراد که به منافع خود فکر میکنند در آستانه تخریب است.

امیدواریم مسئولین وزارت ورزش پیگیر این موضوعات باشند و نسبت به عزل سرپرست اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که طبق قوانین باید نایب رییس فدراسیون بعنوان دبیر مجمع انتخاب میشد که اینکار صورت نگرفت. و ظاهرا نایب رییس فدراسیون نیز در مرخصی به سر میبرد اما شنیده ها اینطور است که  احتمالا به خاطر قرار نگرفتن در حواشی سرپرستی،  ترجیح دادند این مدت را در مرخصی باشند.

.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=44068
  • کد خبر : 44068

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته