تورنمنت بوکس بیشکک/ سه مدال برای ایران قطعی شد

تورنمنت بوکس بیشکک/ سه مدال برای ایران قطعی شد

در جریان رقابتهای بوکس بیشکک، صعود قشلاقی، فتحی و صفری به نیمه‌نهایی و کسب سه مدال قطعی شد. این رقابتها امروز یکشنبه نیز برگزار خواهد شد.

بوکس؛ تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان از روز پنجشنبه در بیشکک‌ آغاز شده و تا دوشنبه ادامه دارد. بوکسورهای کشورمان پس از توقف‌ چندین ساعته‌ در فرودگاه دوبی‌ به دلیل طوفان و سیل بی‌سابقه در کشور امارات، راهی بیشکک‌ شده و در این مسابقات حضور یافتند.

مبارزات مرحله یک چهارم، عصر دیروز شنبه اول فروردین ماه 1403 برگزار شد که قشلاقی، فتحی و صفری با غلبه بر حریفان ضمن صعود به نیمه‌نهایی مدال برنز خود را قطعی کردند.

نتایج نمایندگان کشورمان بدین شرح است:

وزن ۵۴ کیلوگرم: مصطفی ریگی نتیجه را به انور‌ خودژیف‌ از ازبکستان واگذار کرد.

وزن ۵۷ کیلوگرم: پوریا عبدالمالکی برابر اسلام توربایف‌ از کشور میزبان قرار گرفت و مبارزه در راند سوم‌ به دلیل پارگی اَبروی‌ پوریا قطع شد و بوکسور قرقیز‌ برنده اعلام شد.

وزن ۷۱ کیلوگرم: کسری طهماسبی که دیروز نماینده میزبان را برده بود، با صلاحدید کادرفنی و به دلیل خستگی شدید و افت فشار، مقابل‌ الدار‌ توردوبایف‌ بالای رینگ نرفت.

وزن ۸۰ کیلوگرم: میثم قشلاقی برابر کاراتبایف‌ ازبکستانی برنده شد و ضمن صعود به نیمه‌نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.وی فردا به مصاف نماینده روسیه می‌رود.

وزن ۹۲ کیلوگرم: علی فتحی مقابل روشن سولیوف‌ ازبکستانی‌ پیروز شد و به نیمه‌نهایی صعود کرد تا مدالش قطعی شود. او در مرحله بعد با نماینده میزبان بالای رینگ می‌رود.

وزن ۹۲+ کیلوگرم: روزبه صفری برابر الیم‌ بیکو‌ از قرقیزستان به برتری رسید و او نیز با حضور در نیمه‌نهایی، برنزش را قطعی کرد. روزبه در نیمه‌نهایی با نماینده روسیه رقابت می‌کند.

مبارزات نیمه‌نهایی، فردا یکشنبه برگزار خواهد شد و قشلاقی، فتحی و صفری برای صعود به فینال برابر حریفان خود قرار می‌گیرند.

بوکسورهای ایران در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی خود به منظور حضور در مسابقات گزینشی المپیک که اوایل خرداد ماه در تایلند برگزار می‌شود در تورنمنت بیشکک شرکت کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=44938
  • کد خبر : 44938

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته