پایان مسابقات بین‌المللی کوراش/ همه باختند وزیر ورزش نیامد

پایان مسابقات بین‌المللی کوراش/ همه باختند وزیر ورزش نیامد

بازیکنان کشورمان یکی پس ازدیگری حذف شدند، وزیر ورزش نیز قرار بود امروز جمعه در روز فینال از این رقابتها دیدن کند، که به علت شرایط بد جوی آب و هوا و مساعد نبودن پروازها، از حضور در این رقابتها خودداری کرد. و این شبهه پیش آمد که شایدعدم حضور بازیکنان کشورمان در روز فینال علت انصراف حضور وزیر در این رقابتها باشد.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مسابقات بین‌المللی کوراش جام پوریا ولی در دو وزن ۹۰- کیلوگرم و ۹۰+ کیلوگرم طی روز‌های ۲۳ و ۲۴ فرودین‌ماه با حضور نمایندگان ۱۴ کشور دنیا به میزبانی گود چشمه زینل‌خان اسفراین و با استقبال بیش از ۱۰ هزار نفری مردم این شهرستان برگزار شد.

در این رقابتها تیم ملی کشورمان با هشت کوراش کار در این رقابتها شرکت کرده بود که متاسفانه هفت بازیکن نتوانستند به مدال دست یابند و تنها مسعود قوی‌بازو توانست پس از یک دور استراحت و برد به فینال رقابتها راه پیدا کند و با واگذاری نتیجه به حریف ازبکستانی خود به مدال نقره و تنها مقام آور ایرانی این دوره از رقابتها دست یابد.

علیرغم امتیاز میزبانی کشورمان در این رقابتها، متاسفانه بازیکنان کشورمان یکی پس ازدیگری حذف شدند، وزیر ورزش نیز قرار بود امروز جمعه در روز فینال از این رقابتها دیدن کند،  که به علت شرایط بد جوی آب و هوا و مساعد نبودن پروازها، از حضور در این رقابتها خودداری کرد. و این شبهه پیش آمد که شایدعدم حضور بازیکنان کشورمان در روز فینال علت انصراف حضور وزیر در این رقابتها باشد.

نتایج این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۹۰- کیلوگرم، علیخان نودیروف” از ازبکستان به مقام نخست دست یافت و مسعود قوی‌بازو نماینده کشورمان به مقام دوم رسید و صاحب گردن آویز نقره شد. عمر رسولف” و “نظزوف خاک‎نظروف” از تاجیکستان به مقام سومی مشترک دست یافتند.

در وزن ۹۰+ کیلوگرم نیز “مخسین خیسوم‌الدینوف” از ازبکستان به مقام نخست رسید و “آسرور خامدیدوف” از همین کشور در رده دوم ایستاد. همچنین “شریفجان نظروف” از تاجیکستان و “آنتون براچوف” از روسیه به مقام سومی مشترک دست یافتند.

لازم به ذکر است که هفت بازیکن دیگر کشورمان در روز اول رقابتها حذف شدند.

در این رقابت‌ها نمایندگان ۱۴ کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=44822
  • کد خبر : 44822

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته