نشست مدیران انجمن ملی کیک بوکسینگ و ارائه تقویم 1402

نشست مدیران انجمن ملی کیک بوکسینگ و ارائه تقویم 1402

اولین اقدام برگزاری مسابقات هم برای آقایان هم برای بانوان میباشد که اولین هدف ورزشکاران این رشته مسابقات است. و انشالله امسال بتوانیم نظر مسئولین را نسبت به مستقل کردن این انجمن مساعدتر نماییم.

به گزارش واحد خبری رزمی نیوز، انجمن ملی کیک بوکسینگ ج.ا.ا. دیروز  چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 با حضور دکتر عباس مولوی رییس انجمن ومدیران و کمیته های مختلف تشکیل جلسه داد.

در ابتدای جلسه مولوی ضمن خوش آمدگویی به حاضرین در جلسه و احساس مسئولیت و همکاری، از فعالیتهای سال گذشته کمیته ها تقدیر و قدردانی کرد.

مولوی در خصوص برنامه های سال 1402 انجمن گفت: امسال با توجه به برنامه هایی که کمیته های مختلف برای ما ارسال کردند سال پرکاری داریم و مطمعن هستم سال 1402 فعالترین انجمن رزمی در ایران باشیم.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه سال گذشته به علت برخی مشکلات برنامه های انجمن به خوبی پیش نرفت امسال سعی داریم در بخش مسابقات، داوری، برگزاری لیگ و اعزامهای بروزن مرزی،  در تمامی  استایلها، هم برای آقایان و هم بانوان طبق تقویم ورزشی انجمن برنامه ها را اجرایی کنیم. همچنین در بخش بانوان برای اولین بار مسابقات آزاد کشوری را برگزار خواهیم کرد.

رییس انجمن ملی کیک بوکسینگ در ادامه افزود: در بخش رده های پایه و گروههای مختلف سنی خردسالان نونهالان و نوجوانان که مدیریت این بخش به آقای جعفر عرفانیان خواه سپرده شده است، تقریبا هر دو ماه یکبار برنامه های ویژه ای داریم که ایشان حتما در این رابطه برنامه های خود را ارائه خواهند داد. ما سعی داریم زیر ساختهای ورزش کیک بوکسینگ را با نگاهی ویژه به رده های سنی پایین رشد و توسعه بدهیم.

مولوی در پایان صحبتهای خود، از کمیته هایی که در جلسه حضور نیافتند گلگی کرد و اعلام کرد به زودی افراد جدیدی به انجمن اضافه خواهند شد. و سپس از کمیته ها خواست تا برنامه های خود را تشریح کنند.

در ادامه این نشست، کمیته ها برنامه های خود را ارئه دادند و در بخش رده های سنی پایه آقای جعفر عرفانیان خواه برنامه ها و تقویم کاری سال 1402 خود را برای حاضرین تشریح کرد.

جعفر عرفانیان خواه کیک بوکسینگ

در ادامه این نشست افشین چگینی نایب رییس انجمن کیک بوکسینگ و مدیر اداره کل ورزش و جوانان شهرستان دماوند و رودهن نیز از حضور کمیته ها و ارائه برنامه های خود تقدیر و تشکر کردند و اذعان داشت که با همکاری و یکدلی امسال کیک بوکسینگ را برترین انجمن ورزشهای رزمی خواهیم کرد.

در کمیته فنی این انجمن که یکی دو نفر حضور داشتند علی محمدی عضو کمیته فنی و مشاور رسانه ای انجمن اعلام کرد به زودی اولین جلسه رسمی کمیته فنی را تشکیل خواهیم داد تا در مورد برنامه های ارائه شده توسط کمیته های محترم، بررسی های تخصصی و فنی انجام شود تا امسال بتوانیم برنامه های ارائه شده را به کمک همدیگر اجرایی کنیم. و اولین اقدام ما برگزاری مسابقات هم برای آقایان هم برای بانوان باشد که اولین هدف ورزشکاران این رشته مسابقات است. و انشالله امسال بتوانیم نظر مسئولین را نسبت به مستقل کردن این انجمن مساعدتر نماییم.

وی در خصوص مصاحبه کمیته ها و مدیران در موضوع انجمن کیک بوکسینگ با رسانه ها یادآور شد ، چنانچه در مورد انجمن مصاحبه ای قرار است داشته باشید قبلا هماهنگی نمایید. زیرا برخی رسانه ها به دنبال سوزه و حاشیه و ایجاد اختلاف هستند تا خود به کمک این حواشی خود را بالا ببرند. و از مصاحبه با پیج ها مجازی و افرادی که خود را خبرنگار معرفی میکنند خود داری کنید و قبل از هر کاری از انها مجوز و کارت خبرنگاری را استعلام نمایید. ما در بخش رسانه ای با حمایت کامل پایگاه خبری رزمی نیوز و یکی دو خبرگزاری در این موارد کمک زیادی خواهیم کرد.

در پایان دبیر انجمن آقای سید احمد خرمدره نیز ضمن جمع بندی موضوعات مطرح شده در جلسه، مجددا از کمیته ها خواست تا ضمن حضور مستمر در جلسات و نشستها، نسبت به تشکیل زیر گروههای کمیته های خود اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که نشست و هماهنگی لازم با فدراسیون انجمنهای ورزشهای رزمی در خصوص برنامه های انجمن در  روزهای آتی برگزار خواهد شد.

نشست کیک بوکسینگ

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=36264
  • کد خبر : 36264

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته