مسابقات کوراش آسیا خردادماه در ایران برگزار میشود

مسابقات کوراش آسیا خردادماه در ایران برگزار میشود

کنفدراسیون کوراش آسیا و اقیانوسیه (KCAO) میزبانی رقابتهای آسیایی کوراش را به ایران سپرد. فدراسیون ووشو تاریخ این رقابتها را 27 خرداد ماه 1403 و ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی اعلام کرده است.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، کنفدراسیون کوراش آسیا و اقیانوسیه (KCAO) رسماً اعلام کرد که رقابت‌های قهرمانی آسیایی بزرگسالان ۲۰۲۴ به میزبانی ایران و در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

این رویداد معتبر ابتدا قرار بود که در شهر بخارا و به میزبانی ازبکستان برگزار شود، اما با پیگیری‌های فدراسیون ووشو و رایزنی‌های لازم و بهره‌گیری از دیپلماسی مؤثر بین‌المللی مقرر شد که به عنوان رویداد رنکینگ جهانی IKA Ranking برای مسابقات سری حرفه‌ای جهانی WSP طی روزهای ۲۲ لغایت ۲۷ خرداد 1403 به میزبانی کشورمان برگزار شود.

همچنین قرار است در کنار مسابقات قهرمانی آسیا، کنگره مجمع عمومی و جلسه هیأت رئیسه KCA / DC Meeting، آزمون بین‌المللی داوری ستاره ۱ و ۲ IKA و سمینار مربیگری IKI / آزمون مجوز B نیز در ایران برگزار شود. طبق پیش‌بینی کنفدراسیون کوراش آسیا و اقیانوسیه، انتظار می‌رود ورزشکارانی از ۲۰ کشور در دو بخش آقایان و خانم‌ها در این مسابقات حضور داشته باشند.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=44640
  • کد خبر : 44640

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته