اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ لغو شد

اعزام تیم ملی جودو به هنگ کنگ لغو شد

اعزام تیم ملی جودو کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل بارش باران و جاری شدن سیل در کشور امارات لغو شد. تیم جودو کشورمان قرار بود امروز از طرق امارات به هنگ کنگ سفر کند. مسئولین جودو تلاش دارند تا پرواز دیگری را جایگزین کنند.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، در حالی که سی و‌دومین دوره مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان آسیا از شنبه یکم فروردین ماه 1403 در کشور هنگ کنگ برگزار خواهد شد، تیم ملی جودو کشورمان با ترکیب ۱۱ جودوکار در بخش مردان و بانوان قرار بود بامداد  امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه به این رقابت ها اعزام شود، اما با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلابی بی‌سابقه در کشور امارات، تمامی پروازهای فرودگاه بین‌المللی دبی لغو شد.

تیم ملی جودو کشورمان قرار بود از طریق امارات راهی کشور هنگ کنگ شود که فعلا باتوجه به شرایط کشور امارات اعزام تیم ملی از این کشور به محل برگزاری مسابقات ممکن نیست و مسوولان فدراسیون جودو بدنبال پرواز جایگزین از یکی دیگر از کشورها برای اعزام تیم ملی به این رقابت ها هستند.

.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=44911
  • کد خبر : 44911

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته