مسئولیت رسیدگی به مدعیان رزمی و مربیان و قهرمانان مجازی کیست؟

مسئولیت رسیدگی به مدعیان رزمی و مربیان و قهرمانان مجازی کیست؟
مسئولین وظیفه خود را به گردن مردم نیاندازند و اعلام نکنند، "شما معرفی کنید ما برخورد میکنیم". ما نیز پاسخ میدهیم، همه شما هم میبینید و هم میشنوید.

جذابیت معروف شدن در فضای واقعی و مجازی به قدری است که، هر شخصی که قدرت تبلیغات دارد، .چهره زیبا دارد، زبان شیرین دارد، .اندامی تنومند دارد، رفقای رسانه ای خوبی دارد، قدرت وپارتی دولتی .و فدراسیونی دارد، ابراز وجود کرده و مدعی مربی و قهرمان و مبارز جهانی میشود، .و با نمایشهای کاذب و عکس و کلیپ های تدوین و مونتاژ شده و جذاب، و بعضا در کنار بزرگان ورزش و هنر و سیاست، خود را به مردم معرفی میکند و بعضا احکام و مدارکی هم که مشخص نیست از کجا و توسط چه کسی صادر شده است را در آلبوم خود نگهداری میکنند.

مسئولیت برخورد و رسیدگی و تشخیص واقعی بودن این افراد با کیست؟

95 درصد این افراد در رشته هایی مانند، کیک بوکسینگ و ام ام ای MMA مدعی هستند و دیگر ورزشها به خاطر داشتن فدراسیون و تشکیلات منظم، اجازه اینگونه عرض اندام ها را نمیدهند. و قطعا خشونت و جذابیت این مبارزات است که بین نسل جدید طرفداران بسیاری دارد.

اولین مر جع رسیدگی به این معضل ورزشی، فدراسیون های مرتبط هستند، چنانچه قدرت جلوگیری از این افراد را نداشته باشند، وزارت ورزش باید وارد عمل شود. کار اصلی بازرسی فدراسیون ها و وزارت ورزش برای این مواقع است ، در طول سال شاید چندان کار خاصی هم نداشته باشند اگر قرار باشد در این مواقع هم کاری نکنند پس وظیفه آنها چیست؟ اطلاعیه و اعلامیه صادر کردن کاری از پیش نمیبرد. مگر چند در صد از گزارشهای مردمی به نتیجه رسیده است؟ چنانچه این گزارشها به خودی ها و دوستان ختم بشود، پیگیری متوقف میشود.

مسئول کیست

متاسفانه در سالهای اخیر حضور این افراد در فضای مجازی بسیار زیاد شده است و هیچ مرجع و مسئولی هم به این موارد اصلا توجه نمیکنند، و برایشان مهم نیست که چه کسی با حرف و ادعا چه کارهایی میکند؟ صلاحیت دارد یا خیر؟

شما تصور کنید یک نفر مدعی شود که پلیس است، و با لباسهای مبدل و سلاح، برای خودش تبلیغاتی راه بیندازد. پلیس چه اقدامی خواهند کرد؟ و چرا؟ قطعا این شخص به سرعت دستگیر خواهد شد، زیرا این فرد برای جامعه خطرناک خواهد بود، و نگاه مردم به پلیس از منظر این فرد خواهد بود و پلیس را با این شخص خواهند شناخت.به همین منظور پلیس اقدام جدی و سریع خواهد کرد.

پس هر شخصی که در هر حوزه ای عوام فریبی کند باید سریع و قاطعانه جلوگیری شود، تا مردم بدانند واقعی ها اینگونه نیستند. در حوزه ورزشهای رزمی نیز مردم اخلاق و رفتار ، الگوبرداری ها را از این افراد برداشت میکنند و ورزشکاران را اینگونه میپندارند، در صورتی که ورزشکاران و الگوهای واقعی گوشه نشین و حسرت خورده و امیدوار به برچینی بساط این افراد هستند.

همین چند جمله در این مطلب گویای همه چیز است و امیدواریم مسئولین متولی این ورزشها اقداماتی اساسی نمایند، و وظیفه خود را به گردن مردم نیاندازند و اعلام نکنند، “شما معرفی کنید ما برخورد میکنیم”. ما نیز پاسخ میدهیم، همه شما هم میبینید و هم میشنوید، و خوشبختانه مدعیان خودشان هویتشان را مشخص کرده اند، شما برخورد کنید. و معرفی نمایید.

تبلیغات دستگیری و رسیدگی به تخلفات پشت درهای بسته و عکسهای شطرنجی باعث انتشار مجدد همین نقدها خواهد شد. وقتی شخصی مدعی است و خودش هویتش را مشخص کرده و همه میشناسند، رسیدگی پشت دربهای بسته و به دور از دوربین خبرنگاران، چیز جالبی نیست.

به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=24084
  • کد خبر : 24084

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته