مرگ مشکوک مبارز ایرانی در MMA ترکیه،مقصر و مسئول کیست؟

مرگ مشکوک مبارز ایرانی در MMA ترکیه،مقصر و مسئول کیست؟

دلالان زیادی برای کسب درامد به هر قیمتی وجود دارند که در ازای دریافت پول وکمیسیون همه کار میکنند. و زندگی و مرگ یک انسان برایشان اصلا اهمیتی  ندارد. و متاسفانه هیچ کسی هم پیگیر این موضوعات نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیل رزمی نیوز، شهرام علیجانپور، معروف به شهرام ترک، اهل شهر بابل که در رشته هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) فعالیت داشت، پس از وزن کشی در مسابقات به طرز مشکوکی درگذشت.

مدتی پیش در تاریخ 20 آذر ماه 1401 یک گروه از ایران با مدیریت افرادی بدون مرتبط با فدراسیون انجمنهای ورزشهای رزمی (متولی رشته ام ام ای) عازم کشور ترکیه شدند.یکی از این ورزشکاران به نام شهرام علیجانپور اهل محله کمانگرکلا شهر بابل که با همین تیم اعزام شده بود ، پس  از  اینکه در  وزن کشی و فیس  تو فیس  با حریف شرکت کرد، ساعاتی بعد به دلیل نامشخصی دار فانی را وداع گفت.

اطلاعات دقیقی از درگذشت این مرحوم در دسترس نیست، عده ای عنوان میکنند بر اثر  استفاده دارو ها ایست قلبی داشته است ، و برخی اعلام میکنند به وی دارو تزریق کرده اند، اما هنوز اطلاع دقیق و موثقی در دست نیست، و خانواده وی به دنبال بررسی این موضوع هستند.

شهرام علیجانی

یادداشت تحلیلی انتقادی

متاسفانه در چندین سال گذشته اعزام ورزشکاران بدون مجوز و غیر قانونی به مسابقات نه چندان معتبر، افزایش یافته است، و هیچ مسئولی در این رابطه پیگیر نیست، فدراسیونهایی که متولی این ورزشها هستند نیز اصلا اهمیتی به این موضوعات نمیدهند. و صرفا جهت درامد از آزمونها و استاژها و کلاسها و فروش احکام و مجوز برگزاری مسابقات تلاش میکنند.

وقتی برای دریافت مجوز برگزاری یک مسابقات مبالغ چند ده میلیونی از درخواست کننده ها طلب میکنند ، آنها ناچارا دست به اقدامات این چنینی میزند و ترجیح میدهند چنین مبالغی را در کشورهایی نظیر ترکیه و ارمنستان و سایر کشور ها هزینه کنند. و ورزشکاران را با نام مسابقات معتبر به کشورهای همجوار برده و در مسابقاتی که کلا در سطح باشگاهی یا کمی بالاتر از آن هست شرکت میدهند.

دلالان زیادی برای کسب درامد به هر قیمتی وجود دارند که در ازای دریافت پول وکمیسیون همه کار میکنند. و زندگی و مرگ یک انسان برایشان اصلا اهمیتی  ندارد. و متاسفانه هیچ کسی هم پیگیر این موضوعات نیست و مسئولین بی توجه و بی اهمیت از کنار  این موضوعات میگذرند. و هر روز تعداد این افراد و دلالان غیر ورزشی و غیر متخصص زیاد و زیادتر میشود.

علی  محمدی ، کارشناس و تحلیلگر ورزشهای رزمی

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=33012
  • کد خبر : 33012

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته