مجلس شورای اسلامی به ۱۰ فدراسیون بودجه اضافی داد

مجلس شورای اسلامی به ۱۰ فدراسیون بودجه اضافی داد
با توجه به اینکه در شرایط کرونا فعالیتهای زیادی در زمینه ورزشها نیست بهتر بود این بودجه به مردم  و جهت جلوگیری از کرونا وکمک به اقشار کم درامد و دیگر مسائلی که بسیار واجب بودند صرف می شد.

نمایندگان مجلس نیز علاوه بر بودجه‌ای که ویژه بازی‌های المپیک و پارالمپیک مصوب کرده‌ اند، بودجه ویژه ای برای وزارت ورزش در نظر گرفته اند تا به برخی فدراسیون‌ها داده شود.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز ، نمایندگان مجلس لایجه بودجه به ۱۰ فدراسیون را تصویب کردند در حالی که قرار بود ابتدا این طرح در مورد ۲۰ فدراسیون صورت بگیرد ، اما در نهایت تعداد فدراسیون‌های بهره مند از بودجه ویژه مجلس به ۱۰ فدراسیون کاهش یافت، قرار شده است که مبلغ ۵ میلیارد تومان سهم این فدراسیون ها باشد.

با توجه به اینکه در شرایط کرونا فعالیتهای زیادی در زمینه ورزشها نیست بهتر بود این بودجه به مردم  و جهت جلوگیری از کرونا وکمک به اقشار کم درامد و دیگر مسائلی که بسیار واجب بودند صرف می شد. حال باید دید فدراسیون ها این بودجه را در کجا و برای چه کسانی خرج خواهند کرد.

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=16777
  • کد خبر : 16777

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته