لغو مسابقات کاراته یک شب قبل از مسابقات و بعد راهی شدن ورزشکاران به همدان

لغو مسابقات کاراته یک شب قبل از مسابقات و بعد راهی شدن ورزشکاران به همدان

مسابقات كاراته قهرماني كشور در رده هاي سني پايه كه قرار بود ۱۵ تا ۲۰ در استان همدان برگزار شود لغو و به سال آينده موكول گرديد.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات کاراته انتخابی تیمهای ملی که قرار بود فردا 15 اسفند ماه 1402 در شهر همدان برگزار شود، لغو شد. این در حالی است که اکثر ورزشکاران و همراهان خوابگاه یا هتل محل اقامت و بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس رزرو کرده بودند و به گفته برخی دوستان عده ای نیز راهی همدان شده بودند.

دیروز طی اطلاعیه ای از سوی فدراسیون کاراته با این موضوع منتشر شد،

با پیشنهاد دکتر نیکوخصلت رییس سازمان تیم های ملی و موافقت فدراسیون کاراته، مسابقات قهرمانی کشور در رده های سنی پایه که قرار بود ۱۵ تا ۲۰ در استان همدان برگزار شود لغو و به سال اینده موکول گردید.

این تصمیم پس از استعلام هواشناسی و ورود سامانه بارشی جدید از اواسط هفته به کشور و نگرانی خانواده ها از رفت و آمد مربیان و ورزشکاران به استان همدان، اتخاذ گردید.

در حالی که مربیان ورزشکاران و خانواده ها از یک ماه پیش اعلام کرده بودند که به علت مشکلات مطرح شده همچون شرایط نامساعد جوی مسابقات را لغو نمایند، اما فدراسیون با نگرانی خانواده ها موافقت نکرد و منتظر ماند تا هزینه هارا انجام دهند و متضرر شوند و سپس یک روز قبل از مسابقات اعلام نمایند به خاطر نگرانی خانواده ها مسابقات لغو گردید.

داستانهای عجیب فدراسیون کاراته همچنان ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=44506
  • کد خبر : 44506

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته