قهرمان واقعی قهرمان پوشالی

قهرمان واقعی قهرمان پوشالی

قهرمانان پوشالی را درست بشناسیم و راه صحیح را انتخاب کنیم.

گروه تحلیل و بررسی – رزمی نیوز –  قهرمان واقعی کیست و برای چه کسی این لقب برازنده است؟

متاسفانه چند سالی است که در اثر فریبکاری برخی افراد، و چه در اثر عدم آگاهی ورزشکاران و یا ترکیب هر دو این عوامل، پدیده ای به نام قهرمان آسیا و جهان و غیره بوجود آمده است و کوچه و خیابانهای شهرها مملو از این قهرمانان است.

قهرمانان پوشالی چگونه پدید می آیند؟

این قشر از قهرمانان در اثر طمع برخی روسای سبکها ( که البته نام برخی از آنان شناخته شده هستند ) و پس از آن تعدادی از همین قهرمانان پوشالی که اینگونه راهکارها را یاد گرفته اند بوجود آمده و روز به روز بر تعداد آنان افزوده میشود.

بسیاری از این افراد که در استان خود نیز قهرمان نشده اند، با پرداخت مبالغ گزاف راهی کشورهای دیگر و بعضا همسایه شده و در کلوپهای زیر زمینی طی قراردادی سوری، با حریفان بسیار ضعیفی که برای برد این ایرانی آماده شده مسابقه ای ضعیف را برگزار کرده و حکم و مدال ( که در برخی موارد در ایران طراحی و آماده شده ) را دریافت کرده و با رویای قهرمان جهانی به میهن باز میگردد. و با توهم قهرمانی تبلیغاتی برای خود راه اندازی کرده و پس از مدتی با عدم توجه و هوشیاری جامعه ورزش از پوشالی بودن نوع قهرمانی آنان، و عدم نتیجه گیری از مراجعات به سازمانها جهت بهره گیری از این مدارک، متوجه میشوند که پول خود را دور ریخته و فقط جیب برخی در داخل و خارج از کشور را پر کرده اند.

در واقع مسیر قهرمانی واقعی در ورزش از جاده های دشواری میگذرد. شما برای تبدیل شدن به یک قهرمان واقعی و ایستادن بر قله های افتخار بایستی راه دشواری را در یک رشته ورزشی معتبر طی نمایید. قهرمانی از شهر و استان شما شروع شده و پس از آن قهرمانی در کشور و انتخابی تیم ملی و اردو های متعدد و زحمات طاقت فرسا ادامه مسیر شما خواهد بود.

پس از آن جهت حضور در مسابقات معتبر پس اخذ مجوزهای لازم از فدراسیون مربوطه و سپس شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان، سطح رقابت و تیتر عنوان قهرمانی هر فرد را مشخص خواهد کرد. در غیر اینصورت کسی را نمیتوان قهرمان واقعی نامید.

این مطلب هشداری است برای اولیا که فرزندان آنها به تازگی قدم در مسیر ورزش قهرمانی گذاشته اند، تا متوجه پوشالی بودن اینطور قهرمانی ها باشند، و مسیر درست و سالم را از طریق فدارسیونهای مربوطه انتخاب نمایند.

بی شک قهرمانی با تلاش و موفقیت در یک مسیر مشخص از رقابتهای باشگاهی، منطقه ای، شهری، استانی، کشوری شروع شده و در نهایت به تیم ملی میرسند و آنجا نیز پس از رقابت و موفقیت در انتخابی به رقابتهای برون مرزی اعزام میشوند. جز این راه هیچ عناوینی به با نام قهرمانی جهان و تیم ملی وجود واقعی ندارد.

شورای تحلیل و بررسی ورزشهای رزمی پایگاه خبری رزمی نیوز.
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=39061
  • کد خبر : 39061

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته