عملکرد تیم ملی جودو در بازیهای کشورهای اسلامی

عملکرد تیم ملی جودو در بازیهای کشورهای اسلامی

محدثه حسینی جودو کار کشورمان نماد غیرت و تعصب در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی است.

تیم ملی جودو کشورمان در پنج وزن مردان و شش وزن دختران در این رقابتها شرکت کرد و علیرغم نمایش خوبی که در این رقابتها داشتند فقط به مدال برنز تیمی دست یافتند.

عملکرد و تحلیل جودو در رقابتهای کشورهای اسلامی 2021 قونیه

جودو کشورمان که از سوی فدراسیون جودوی جهانی به ناحق تعلیق شده است حدود سه سال از میادین بین المللی به دور بوده و قطعا ضربه سنگینی برای جودو ایران بود. عوامل دیگری مانند همه گیری ویروس کرونا نبود امکانات تمرینی و کسری بودجه و حواشی که از داخل و خارج کشور برای جودو ایجاد میشد، ودیگر عواملی که باعث دلسردی جودوکاران شد.

آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو به تنهایی تلاشهای زیادی برای رفع تعلیق جودو کرد اما قطعا به تنهایی و بدون حمایت این کار شدنی نبود و اینکه از سوی برخی افراد مختلف جودو ایران تخریب میشد. پس از گذشت یک سال و اندی کمیته ملی المپیک ایران قول مساعدت داد و با ارسال نامه ای به کمیته ملی المپیک جهانی خواستار رفع تعلیق جودو ایران شد.

تمرکز تیم ملی بیشتر معطوف رفع تعلیق بود با توجه به اینکه تمرینات و اردوهای خود را برگزار میکردند اما چون خبری از رقابتهای بین المللی نبود انگیزه تمرین کمتر میشد.

کاندید کمیته

با موافقت رییس فدراسیون جهانی جودو برای حضور تیم ملی جودو کشورمان در بازیهای کشورهای اسلامی سو امیدی برای جودوکاران بازشد. با توجه به اینکه این موافقت دیر اعلام شد و زمان زیادی برای تشکیل اردو و تمرینات نبود، اما کادر فنی در مدت کوتاهی توانستند تیم را برای شرکت در رقابتها آماده کنند.

متاسفانه در زمان حضور تیم ملی جودو در بازیهای کشورهای اسلامی شهر قونیه ، حواشی و تخریب دست از سر جودو ایران برنداشت و حتی با باخت بازیکنان، خوشحالی عده ای وطن فروش و مخالف باعث تضعیف دیگر بازیکنان شد. و مشخص شد هدف اصلی این افراد  تخریب کامل تیم ملی جودو  ایران میباشد و مسائل از کدورتهای شخصی فراتر رفته است.

تیم ملی جودو مردان و زنان کشورمان علیرغم این همه فشار، با اقتدار به مصاف حریفان خود رفتند و اولین تجربه بین المللی خود را پس از سه سال دوری از میادین به دست آوردند.

تا جایی که محدثه حسینی جودوکار با غیرت ایرانی با دست شکسته به رقابت با حریفان خود رفت و نشان داد جنگیدن برای کشور مقدس تر از جنگیدن برای قدرت و منافع شخصی است.

محدثه حسینی نماد غیرت و تعصب در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی است.

این رقابتها تدارکات بسیار خوبی برای شروع فعالیتهای جودو ایران بود و امید است با رفع تعلیق کامل ، حضور تیم ملی جودو ایران در رقابتهای جهانی  آسیایی و المپیک فراهم شود.

محدثه حسینی

به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=27788
  • کد خبر : 27788

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته