صالحی امیری : حاشیه درست نکنیم و آرامش به تیم های ملی بدهیم

صالحی امیری : حاشیه درست نکنیم و آرامش به تیم های ملی بدهیم
کاراته کا ما قهرمان با اخلاقی است و واقعاً دوپینگ نکرد، بلکه با توصیه و تجویز پزشک دارویی برای بیماری خاص مصرف می‌کرد. دکتر او قول داده بود این دارو مشمول دوپینگ نخواهد شد

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز ، سید رضا صالحی در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به حوادث و حاشیه های اخیر ورزشکاران المپیکی گفت:دو مورد در ژیمناستیک و کاراته و یک مورد برای سهراب مرادی در وزنه‌برداری مشکلاتی به وجود آمد که این حوادث طبیعی است و شکل می‌گیرد.

کاروان ورزشی ما با انگیزه حداکثری و با شعار ایران برای همه یا همه برای ایران که یعنی همه دلبسته این سرزمین هستیم و با شعار نمادین ستارگان ایران زمین که قهرمانان، جانبازان و شهدا و ملت ما همه ستارگان ایران زمین هستند، در المپیک شرکت می‌کند.

یکی از قهرمانان  کاراته کشورمان هم که مشمول جریمه شد، قهرمان با اخلاقی است و واقعاً دوپینگ نکرد، بلکه با توصیه و تجویز پزشک دارویی برای بیماری خاص مصرف می‌کرد. دکتر او قول داده بود این دارو مشمول دوپینگ نخواهد شد. چندین تست این قهرمان نیز منفی بود و فقط یک تست او مثبت اعلام شد و به همین خاطر لفظ دوپینگ را برای قهرمان بااخلاق کاراته استفاده نکنیم.

صالحی امیری در پایان گفت : باید مراقبت بیشتری توسط فدراسیون کاراته و پزشک مربوطه صورت می‌گرفت. این مراقبت صورت نگرفت و این اتفاق برای قهرمان ما افتاد. که این اشتباه سهوی بود. در هر کاروانی این مسائل طبیعی است و در آستانه المپیک مهمترین نیاز ما آرامش است. از اصحاب رسانه خواهش می‌کنم فضای کاروان را در آستانه اعزام به سمت ثبات و آرامش ببرند و از حاشیه پرهیز کنند.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=19210
  • کد خبر : 19210

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته