رقابت کمیته آموزش فدراسیون کاراته همزمان در جنگ با کرونا

رقابت کمیته آموزش فدراسیون کاراته همزمان در جنگ با کرونا
قطعا هر کمیته ای مخالفین و منتقدینی نیز دارد،  البته اکثر مخالفین و منتقدین از اینکه جایگاهی ندارند اقدام به سم پاشی و سهم خواهی میکنند، و کسی را جز خود نمیبینند.

کمیته آموزش فدراسیون کاراته حدود دوسال و نیمی استT با مدیریت یوسف گرشاسبی .شروع به فعالیت کرده است، آغاز فعالیت اصلی این کمیته با شیوع ویروس کرونا همراه شد .در برخی کمیته ها و در برخی فدراسیون ها تقریبا همه چیز به حالت تعطیل درآمد .تا اینکه اموزشهای مجازی و آنلاین و وبینارها شروع شد.

به جرات و بی تعارف، با جمع بندی آمار و ارقام و عملکرد ، میتوان گفت، فعالترین و منظم ترین کمیته کل فدراسیونهای رزمی در زمینه برگزاری مسابقات و همایشها و  وبینارها و دوره های بازآموزی و… کمیته آموزش کاراته است.

تقریبا بالای یکصد آموزش و استاژ و بازآموزی در قالب وبینار (آنلاین) در کلیه استانها برگزار شد ، ضمن اینکه وبینارهایی نیز در شهر های مختلف برگزار شده است.

حضور یوسف گرشاسبی در کمیته آموزش، همزمان شد با شیوع کرونا، .چنانچه منصف باشیم نباید عملکرد این دوران را با ادوار گذشته که مشکلات کرونا نبوده مقایسه کرد .اگر این دوره ها به صورت حضوری انجام میشد، با برگزاری به صورت آنلاین چندان تفاوتی نداشت .ضمن اینکه اگر نیازی به حضور فیزیکی یا اجرایی بود، .از طریق ارسال کلیپ این مورد هم برطرف میشد.

مسئله آموزش آنلاین در تمامی دنیا وجود دارد و همینطور در تمامی سازمانها و مراکز هنوز نیز برگزار میشود .موضوع نحوه فعالیت و چگونگی برگزاری و انتخاب اساتید، .و نظم زمانی و سلسله وار این دوره هاست که از سوی کمیته آموزش کاراته به درستی و منظم اجرا شده است.

قطعا هر کمیته ای مخالفین و منتقدینی نیز دارد، .البته اکثر مخالفین و منتقدین از اینکه جایگاهی ندارند اقدام به سم پاشی و سهم خواهی میکنند، .و کسی را جز خود نمیبینند.و اصلا توجهی ندارند که اوضاع این روزها چگونه است و همه چیز را با شرایط غیر کرونایی سالهای گذشته مقایسه میکنند.

یکی از ویژگیهای دکتر گرشاسبی، دوری از حاشیه است، چنانچه جستجو نمایید هیچ موردی از حاشیه ، .بی اخلاقی، بحثهای بیهوده ، پاسخ به متخلفین ، قضاوت نا بجا و.. نخواهید دید .و همیشه سرگرم خدمت به هنرجویان و مربیان و وظایف خویش بوده است. ضمن اینکه در اوایل انتصاب خود به این سمت، .عنوان کرده بود که من آمده ام تا از تجربیات اساتید و مسئولین گذشته استفاده کنم و راهنمایم باشند. به دنبال جایگاه نبوده و نیستم.

کمیته آموزش فدراسیون کاراته سال گذشته از سوی وزارت ورزش به عنوان یکی از فعال ترین .کمیته های فدراسیون های کشور در زمینه برگزاری وبینارهای منظم شناخته شد. .و بی تعارف به این کمیته میشود نمره نه از ده امتیاز را داد.

سوابق یوسف گرشاسبی : رییس کمیته آموزش و مسئولیت در کمیته های مربیان، آموزش، امور سبک ها از سال ۱۳۸۸ ، مربی بدنساز تیم های ملی کاتا (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان ) ، مربی بدنساز تیم ملی ناشنوایان اعزامی به المپیک سال ۲۰۱۷ ، مولف کتاب های مربیگری، مولف کتاب درس ” کاراته ” هنرستان تربیت بدنی، داور جهانی کاراته را اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=23320
  • کد خبر : 23320

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته