حاشیه و بی اهمیتی مسئولین وزارت ورزش

حاشیه و بی اهمیتی مسئولین وزارت ورزش
این بی سابقه است ، در شرایطی که تیم های ملی آماده اعزام به مسابقات المپیک هستند حاشیه های زیادی ایجاد شده است

این روزها شاهد حاشیه های بسیار زیادی از سوی ورزشکاران و مسئولین هستیم .حاشیه هایی که در هیچ دوره ای آن هم قبل از رقایتهای المپیک سابقه نداشته و در نوع خود عجیب است.و مسئولین وزارت ورزش نیز زیاد اهمیتی نمیدهند.

برخی ورزشکاران علیه یکدیگر صحبت میکنند و بعضا پاسخ های تندی به یکدیگر میدهند و در این میان برخی مسئولین نیز سکوت کرده اند و شاید هم بدشان نمیآید جنگ را بین ورزشکاران بیندازند و خود را کنار بکشند.

یکی از روسای فدراسیونهای رزمی با انتصاب در فدراسیون باعث حاشیه های زیادی شد و عواقب بسیار بدی برای جامعه ورزش این رشته رزمی داشت. و درگیریهای بی شماری بین این رشته در آستانه المپیک رخ داد . دوپینگی شدن یکی از ملی پوشان نیز آتش این حاشیه را شعله ور ساخت. مصاحبه یکی دیگر از ملی پوشان اوضاع را وخیم تر کرد.

مسئولین ورزش که هشت سال در این حوزه مدیریت میکنند کم مقصر نیستند و طبق عادات گذشته فقط گوشزد میکنند و تهدید انظباطی میکنند .یکی مجکوم میکند یکی میبخشد ، یکی میگوید ادامه ندهید یکی میگوید جریمه میکنیم و. اصلا بلوشویی در وزارت ورزش در این روزهای پایانی مدیریتشان است . که به نفع جامعه ورزشی نیست.

متاسفانه این لحظات آخر که باید خانه را تحویل مستاجر بعدی بدهند حاشیه ای زیادی بوجود امده است، و نسبت به مسائل بی اهمیت شده اند در شرایطی که تیم های ملی آماده اعزام به مسابقات المپیک هستند.

در این روزهای حساس، پیشنهاد میکنیم در این هشت سال که کارنامه خوبی در ورزش نداشتیم حداقل لحظات آخر نسبت به مسائل بی تفاوت نباشیم و کار را برای مسئول بعدی سنگین نکنید.برخی مسئولین هم که قبلا خبرنگاران و زیر دستان و فدراسیون ها را تحویل نمیگرفتند. و از بالا به آنها نگاه میکردند. این روزها مهربان شده اندشده و تعریف و تمجید و تقدیر بیشماری میکنند.

پایگاه خبری رزمی نیوز

 

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=19207
  • کد خبر : 19207

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته