تکلیف سرمربی کاراته بانوان سه شنبه مشخص میشود

تکلیف سرمربی کاراته بانوان سه شنبه مشخص میشود
به اعتقاد بسیاری از کاراته کاران و مربیان سابق تیم ملی در شبکه های اجتماعی و خبرگزاریها ، انتخابی ها دست چین شده است و در پایان هنرجوهای کادر تیم ملی در اردو باقی میمانند. مشکلاتی اعم از حذف بازیکن پای پرواز ، حذف انتخابی در شرایطی که تاتامی ها چیده شده بود و نتایج ضعیف المپیک و...
به گزارش واحد خبری رزمی نیوز ، فدراسیون کاراته روز سه شنبه دوم شهریور ماه ۱۴۰۰ نتیجه نهایی خود را در مورد سرمربی تیم ملی کاراته بانوان اعلام خواهد کرد.

تیم ملی کاراته بانوان که در سالهای گذشته با سرمربیگری سمانه خوش قدم هدایت شده است عملکرد چندان موفقی نداشته است و در المپیک توکیو نیز با حضور دو بازیکن که هر دو پیش از المپیک پیش بینی میشد که یکی از مدالها را تصاحب کنند ، متاسفانه اینگونه نشد و رقبا نشان دادند که چگونه با علم ورزشی خود قادر هستند در لحظه حریفان خود را ارزیابی کنند ، و قدرت علم روز را به علم سنتی نشان دهند.

در ماههای اخیر خصوصا در انتخابی تیم ملی بانوان ،به اعتقاد بسیاری از کاراته کاران در شبکه های اجتماعی و مربیان اسبق تیم ملی کاراته ، انتخاب ها دست چین شده است  و در پایان هنرجوهای کادر تیم ملی در اردو باقی میمانند ،و چند مورد مشکلاتی که برای بازیکنان در اردو بوجود آوردند و در مصاحبه خانم محدثه آقایی درمورد حذف وی در روز پرواز به مسابقات، و لغو انتخابی تیم ملی در صورتی که حتی تاتامی ها هم چپیده شده بود و کلی مسائل دیگر که مدیریت تیم ملی را زیر سوال برده است.

حالا فدراسیون کاراته بر اساس بررسی هایی که در این مدت توسط سازمان تیم های ملی انجام داده است ، تصمیم دارد نتیجه نهایی ابقا مجدد یا عزل خانم سمانه خوش قدم را روز سه شنبه دوم شهریور ماه اعلام نماید. باید منتظر بود و دید تصمیم نهایی چه خواهد بود. قطعا انتقاداتی بر عملکرد کادر فنی بانوان وارد بوده است که قرار است تصمیم گیری شود. و نتایج با ذکر دلایل و شرایط اعلام میشود.

عمده مشکلات مسئولین ورزشی ما هزینه های بی هدف بوده است.

به غیر از فدراسیون تکواندو که هر ساله مربیان و داروان خود را جهت بازآموزی و دریافت علم روز داوری و مربیگری به کلاسهای معتبر خارجی اعزام میکند ، فدراسیون کاراته در این کار عملکرد خوبی نداشته است. نمونه آن علم برتر و آنالیز دقیق مربی چینی برابر  حمیده عباسعلی که توانست با ارزیابی خوب دست و پای عباسعلی را ببندد . حمیده عباسعلی قبل از اینکه پایش آسیب ببیند بازی را به این بازیکن واگذار کرده بود.

دبیر سازمان تیم‌های ملی کاراته

آقای خمامی درباره تصمیم نهایی درمورد سرمربیان تیم های ملی به خبرنگار تسنیم گفت : در این جلسه قرار است سرمربیان تیم‌های ملی گزارش عملکرد خود در المپیک را ارئه بدهند تا بعد از این جلسه در خصوص ادامه کار سرمربیان تیم‌های ملی تصمیم‌گیری شود. طبق برنامه قرار است بعد از این جلسه در خصوص کادرفنی تیم‌های ملی تصمیم‌گیری شود، مگر اینکه فدراسیون تا قبل از جلسه سه‌شنبه تصمیمی بگیرد که بعید می‌دانم.

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=19939
  • کد خبر : 19939

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته