تقدیر‌ رئیس‌ فدراسیون‌ بوکس از مدال‌آوران‌ و مربیان تیم ملی نوجوانان

تقدیر‌ رئیس‌ فدراسیون‌ بوکس از مدال‌آوران‌ و مربیان تیم ملی نوجوانان

حسینی: باید از شما تشکر کنم که در قهرمانی آسیا به مدال‌های خوبی رسیدید. اعضای تیم جوانان نیز تلاش زیادی انجام دادند و حتما در مسابقات بعدی موفق خواهند شد‌.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، سید روح اله حسینی ریاست فدراسیون بوکس، از مدال آوران تیم ملی بوکس نوجوانان کشورمان که در رقابتهای قهرمانی آسیا که چندی پیش در قزاقستان برگزار شد به پنج مدال رنگارنگ شامل یک طلا، یک نقره و ۳ برنز دست یافته بودند، تقدیر بعمل آورد.

سیدروح‌الله حسینی رئیس فدراسیون بوکس از مدال‌آوران تیم نوجوانان، محمدصالح‌ مصباحی، عبدالرحمن دارا، عباس گرشاسبی، اشکان هاشمی و امیرمحمد رستم‌پور و همچنین اعضای کادر فنی، اکبر احدی سرمربی و مجتبی فرجی و آرش روشنایی مربیان تیم تقدیر بعمل آورد.

مجید سبزی که سرپرستی تیم نوجوانان برای حضور در مسابقات آسیایی را برعهده داشت نیز در این جلسه حضور داشت.

رئیس فدراسیون بوکس در این نشست گفت: این جلسه باید زودتر برگزار می‌شد اما به دلیل برنامه‌های متعدد فدراسیون، به تاخیر افتاد و خوشحالم که امروز‌ کنار هم هستیم.مهمترین سن برای یک بوکسور، سن پایه‌ است‌ و خودم از ۱۰ سالگی بوکس را آغاز کردم. آن زمان محدودیت سنی وجود نداشت و‌ نسل ما از ۱۶ سالگی وارد تیم ملی بزرگسالان می‌شد.

وی خطاب به قهرمانان نوجوان، بیان کرد: شما در سنی هستید که می‌توانید با تمرین مستمر، آینده این رشته را تامین کنید. هدف‌گذاری شما‌ باید المپیک لس‌آنحلس باشد. برای من تیم‌های پایه نونهالان و نوجوانان بسیار مهم است.

حسینی ادامه داد: اکنون قهرمان شده‌اید و اگر دو برابر تمرین و تلاش نکنید، سال بعد مشکل خواهید داشت، چراکه حالا چهره شناخته شده‌ای در بوکس آسیا و جهان هستید.

وی گفت: باید از شما تشکر کنم که در قهرمانی آسیا به مدال‌های خوبی رسیدید. اعضای تیم جوانان نیز تلاش زیادی انجام دادند و حتما در مسابقات بعدی موفق خواهند شد‌.

وی گفت: قدر فرصت‌‌ها و لحظات را بدانید و ما نیز حمایت‌ها را افزایش می‌دهیم. برای شما برنامه داریم و امیدوارم با کمک‌ها، سرعت قطار پیشرفت را بیشتر کنیم و‌ می‌دانیم نیاز به زمان داریم.

سپس اکبر احدی سرمربی تیم ملی نوجوانان نیز، عنوان کرد: باید از رئیس فدراسیون و عوامل فدراسیون تشکر کنم که کنار تیم بوده و ما را حمایت کردند. از  محمد هاشمی‌ و مجید سبزی که همراه تیم بودند و حمایت کردند نیز تشکر می‌کنم.همچنین قدردان هاشمیان، رئیس بوکس آمل هستم که اردوی تیم در این شهر و به میزبانی آنها برگزار شد.

وی گفت: همکارانم در کادرفنی واقعا زحمت کشیدند. بچه‌های ما انقدر خوب و دلیر هستند که آینده این رشته را تامین می‌کنند. با حمایت‌های فدراسیون، حتما آینده این رشته درخشان خواهد بود. در گذشته توجهی به تیم‌های پایه نمی‌شد و اردو و اعزام چندانی در کار نبود، اما اکنون فدراسیون نگاه ویژه‌ای به رده‌های پایه دارد که اتفاق خوبی است.

در ادامه این نشست صمیمانه، سایر حاضرین به ارائه نظرات خود پرداختند.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=43906
  • کد خبر : 43906

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته