تقدیر از پرسنل بانوی فدراسیون بوکس به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س)

تقدیر از پرسنل بانوی فدراسیون بوکس به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س)

در آستانه میلاد با سعادت دخت نبی اکرم (ص) حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت روز مادر و زن توسط سیدروح‌اله حسینی سرپرست فدراسیون بوکس از پرسنل بانوی این فدراسیون تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، به مناسبت میلاد با سعادت دخت نبی اکرم (ص) حضرت زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت روز مادر و زن، سیدروح‌اله حسینی سرپرست فدراسیون بوکس از بانوان فدراسیون بوکس تقدیر و تجلیل کرد.

در این نشست که با حضور پرسنل بانو انجام شد توسط سرپرست فدراسیون بوکس از مقام شامخ مادران و زنان شاغل در این فدراسیون به پاس قدردانی از زحمات و تلاش‌های آنها تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است که پس از گذشت سالها از فعالیت این رشته پرمخاطب و المپیکی، هنوز دولت تصمیمی برای فعال کردن بوکس بانوان نگرفته است و این درحالی است که تمامی رشته های  فعال در ایران، خصوصا رشته هایی که منشا آنها بوکس  است مانند ، کیک بوکسینگ، فول کنتاکت، ام ام ای، ووشو، و…  دارای بخش بانوان است و فعالیت گسترده ای  نیز دارند.

این مطالب را هم در مورد بوکس بخوانید.
تاثیر بوکس در سایر رشته های رزمی

چرا بوکس بانوان آزاد نیست اما ام ام ای هست؟

به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=33954
  • کد خبر : 33954

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته