بیمه رزمیکاران مربیان و داوران در دست اقدام

بیمه رزمیکاران مربیان و داوران در دست اقدام
فدراسیون انجمن های ورزشهای ورزشهای در این زمینه پیش قدم شده و برای محقق کردن بیمه رزمیکاران تلاشهای بسیاری کرده است

بیمه رزمیکاران مدت هاست که دغدغه بزرگی برای مربیان داوران و رزمیکاران و مسئولیین ورزشهای رزمی شده است . ۹۰ درصد صنفها شغلها و ورزشها در کشور بیمه هستند، تنها ورزشی که از بیمه محروم است ورزشهای رزمی است. بزرگترین آرزوی جتمعه رزمی بیمه بودن آنهاست.

بیمه نبودن این صنف از ورزشکاران نگرانی هایی را نیز بوجود آورده است. سالهاست که مربیان و پیشکسوتان رشته های رزمی در این باره درخواستهایی داشتن اما هیچ وقت این امر میسر نشد.

پایگاه خبری رزمی نیوز قبلا در این مورد با تنی چند از پیشکسوتان و بزرگان ورزشهای رزمی و روسای سبکها طی مصاحبه هایی که داشت این موارد را به گوش برخی مسئولان رساندند. اما از انجایی که از مدتها قبل نیز مسئولین به دنبال این موضوع مهم بودند ، راه حلی برای ارزان تمام شدن بیمه بودند تا اینکه توانستند به نتایج خوبی در این زمینه برسند.

فدراسیون انجمن های ورزشهای ورزشهای در این زمینه پیش قدم شده و برای محقق کردن بیمه رزمیکاران تلاشهای بسیاری کرده است و با بیمه های مختلف از جمله تامین اجتماعی مذاکراتی داشتند .و ظاهرا به نتایج بسیار خوبی هم در این زمینه رسیده اند.

یوسف بهتری ریاست فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی در این باره گفته است : خواسته مربیان ورزشی این است که بیمه‌ای داشته باشند که در دوران بازنشستگی دغدغه هزینه‌های زندگی و درمان را نداشته باشند. مربیان سرمایه و تجهیزات مادی، زمان و وقت خود را برای ورزش و پرورش قهرمانان صرف می‌کنند اما هنگامی که به سن بازنشستگی می رسند هیچ جا و کسی نیست که دست آنها را بگیرد و از آنها حمایت کند.

 

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=13149
  • کد خبر : 13149

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته