انجمن ملی کیک بوکسینگ در برزخ کامل گیر کرده است

انجمن ملی کیک بوکسینگ در برزخ کامل گیر کرده است
مسئله مهمی که وجود دارد تعیین تکلیف انجمن کیک بوکسینگ است که باید زودتر مشخص شود و روسای سبکها و رزمیکاران این رشته از بلاتکلیفی رها شوند. و بدانند با کدام شخص و کدام مدیر طرف هستند.

انجمن ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران، سال گذشته “1399” از سوی مهندس یوسف بهتری .رییس فدراسیون انجمنهای ورزشهای رزمی .به دست دکتر عباس مولوی به عنوان رییس انجمن کیک بوکسینگ ملی سپرده شد.

در ابتدا، مولوی مدیران و کمیته های این انجمن را منصوب کرد .تا اینکه در همان ابتدای راه، اختلافاتی با فدراسیون بوجود آمد .و این اختلافات منجر به این شد که تا امروز 17 بهمن ماه 1400 انجمن هیچ فعالیتی نتوانسته است انجام دهد، و فدراسیون ورزشهای رزمی مدیریت این انجمن را خود بر عهده گرفته و مسابقات استانی و کشوری و کلاسهای مختلفی را برگزار کرد. و حتی خود فدراسیون کمیته های انجمن را منصوب کرد.

موضوع مهم اینجاست که نه مسئولیت عباس مولوی لغو میشود و نه اجازه فعالیتی داده میشود. و نه کمیته های منصوب توسط مولوی تایید میشوند .در صورتی که انتصابات کمیته ها با تایید خود فدراسیون بوده است و فدراسیون اکنون خودش همان افراد را در کمیته هایی که عباس مولوی منصوب کرده بود را در همان سمتها منصوب کرده است.

این موضوع برای همگان سوال مبهمی شده است. چنانچه فدراسیون مخالفتی با شخص یا اشخاصی در انجمن کیک بوکسینگ دارد، میتواند وی را تایید نکند، اما اینکه انجمن در حالت برزخ قرار گرفته است و خود فدراسیون فعالیت آن را به دست گرفته است و تکلیف عباس مولوی و سایر مدیران مشخص نمیشود، سوال برانگیز است.

اکنون مشخص نیست که رییس انجمن کیست؟ آیا این انجمن هم مانند انجمن MMA مستقیم با مدیریت فدراسیون خواهد بود؟ و یا اینکه به نام اشخاص دیگر اما توسط فدراسیون اداره خواهد شد؟

مسئله مهمی که وجود دارد تعیین تکلیف این انجمن است که باید زودتر مشخص شود و روسای سبکها و رزمیکاران این رشته از بلاتکلیفی رها شوند. و بدانند با کدام شخص و کدام مدیر طرف هستند.

دیروز 17 بهمن ماه 1400 با انتصاب دو نفر از مدیران به عنوان سرمربی تیم ملی و چند انتصاب دیگر درکمیته های مختلف ، تا حدودی برای همگان مشخص شد که انجمن توسط خود فدراسیون اداره میشود. و عباس مولوی و تیم مدیریتی ولی علنا کاره ای نیستند.

در این رابطه با عباس مولوی تماس گرفتیم که موفق به ارتباط نشدیم و همچنین آقای اطمینانی نایب رییس این انجمن نیز از پاسخ دادن خودداری کرد. یکی دو مسئول دیگر نیز اعلام کردند والا ما هم این وسط گیر کردیم نمیدانیم کدام طرف هستیم.

موضوع مهمتری که در رابطه با انجمن ملی کیک بوکسینگ وجود دارد، انجمن ملی کیک بوکسینگ واکو میباشد. که به تازگی عضو رسمی و دائمی IOC کمیته بین المللی المپیک نیز شده است .و ظاهرا تنها کیک بوکسینگ مجاز و رسمی جهت شرکت در مسابقات بین المللی و مورد تایید کمیته المپیک میباشد. و قطعا دو کیک بوکسینگ نمیتواند در کمیته المپیک فعالیت کند.

آشفتگی کیک بوکسینگ در کشور معضل بسیار بزرگی است که متاسفانه با گذشت 25 سال از رسمیت یافتن آن در ایران هنوز برطرف نشده است. و این مشکل در ورزشهای جدید مانند MMA نیز وجود دارد.و امیدواریم برای این رشته پر طرفدار تصمیمات بهتری اتخاذ شود.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=23456
  • کد خبر : 23456

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
مشارکت در
اطلاع از
guest
1 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته