انتخابات کمیسیون های سه گانه فدراسیون کاراته در شرایط نابرابر برگزار میشود

انتخابات کمیسیون های سه گانه فدراسیون کاراته در شرایط نابرابر برگزار میشود

انتخابات کمیسیون های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون کاراته در شرایطی برگزار میشود که به نفع پایتخت نشینان و افراد مورد حمایت خود فدراسیون است.

یادداشت انتقادی خبری رزمی نیوز، از اقدام عجیب و به دور از انتظار، زمان و شرایط انتخابات کمیسیون های مربیان، داوران، و ورزشکاران فدراسیون کاراته.

انتخابات کمیسیون ورزشکاران، مربیان و داوران طبق اعلام فدراسیون کاراته در روز دوشنبه سوم بهمن ماه 1401 برگزار میشود در صورتی که در تمامی فدراسیون ها و حتی در وزارت ورزش این کار به صورت آنلاین برگزار شده است.

با توجه به اینکه برخی از رای دهنده ها و کاندیداها در شهرستانها حضور دارند و با توجه به شرایط جوی و یا دیگر شرایط حاکم، امکان حضور فیزیکی در این انتخابات را ندارند، فدراسیون نیز از این موقعیت استفاده کرده و شرایط را نابرابر به نفع پایتخت نشینان به صورت حضوری اعلام کرده است.

در  صورتی که اینکار به صورت آنلاین نیز میتواند انجام شود و یا توسط هیات استانها رای گیری شود و به فدراسیون ارسال شود . بهترین راهکار انتخابات آنلاین است که در تمامی مجامع اینکار انجام میشود.

رییس فدراسیون کاراته با توجه به نزدیکی انتخابات ریاست فدراسیون نیز، دست به کارهای عجیبی به نفع خود از جمله دادن امتیاز به هیاتهای استانی و ایجاد شرایط مناسب برای رای دهندگان زده است. حال این ترفندها را نیز در مورد انتخابات کمیسیون ها انجام داده است.

با توجه به اعتراضهای پی در پی، متاسفانه تاکنون اقدامی جهت تغییر زمان و حضور آنلاین از سوی فدراسیون صورت نگرفته است. و گفته میشود برخی از کاندیداها در شهرهای مختلف قصد انصراف به عنوان اعتراض را دارند. گفته میشود برخی  افراد که سابقه دوپینگ داشته اند نیز در لیست کاندیداها حضور دارند در صورتی که خلاف مقررات است.

در این میان وزارت ورزش با توجه به اطلاع از تمامی شرایط و رفتارهای عجیب فدراسیون نشینها هیچ اقدامی انجام نداده است.

متاسفانه در انتهای دوره ریاست فدراسیون، تخلفاتی در تمامی زمینه صورت میگیرد که به دور از چشم جامعه کاراته و رسانه ها نیست. و سکوت وزیر ورزش نیز بسیار عجیب است.

علی محمدی شیخلر، کاندید ریاست فدراسیون کاراته – مدیر مسئول رزمی نیوز
به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=34224
  • کد خبر : 34224

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته