آیا بدون مربی می شود رزمی کار کرد؟

آیا بدون مربی می شود رزمی کار کرد؟
در دنیای امروز که همه چیز با علم و منطق پیش میرود ، حرفه ای ترین ورزشکاران نیز دارای مربی  هستند و حتی به صورت خصوصی سعی میکنند تا حرکات انها را زیر نظر داشته باشند تا اشتباه و آسیبی صورت نگیرد

درمورد ورزش نمی شود به طور قطعی گفت که بدون مربی میشود تمرین کرد.

هر فردی حتی برای نرمش کردن هم نیاز به مربی دارد ، حضور یک فرد به عنوان کارشناس و یا متخصص در قالب مربی برای هر ورزشکاری لازم است.

روند حرکات ورزشی ، خصوصا رزمی نیاز به بازبینی و رفع اشکال دارد. هر شخص وقتی سرگرم تمرین و آماده سازی میباشد قطعا متوجه نقاط ضعف و مشکلات نخواهد شد. تمرین بدون مربی و یا حتی بدون یک همکار و همرزم ، میتواند باعث آسیب دیدگی هایی شود که در اثر تمرین و حرکات نادرست بوجود می آید.

با مربی

عده ای از ورزشکاران حرفه ای که تمامی تمارین و حرکات را میدانند و مطمعن هستند که کلیه تمرینات رو بدون نقص و اشتباه انجام خواهند داد ، نیز ممکن است دچار اشتباهاتی شوند که از دیدگاه خودشان درست است.

در دنیای امروز که همه چیز با علم و منطق پیش میرود ، حرفه ای ترین ورزشکاران نیز دارای مربی  هستند و حتی به صورت خصوصی سعی میکنند تا حرکات انها را زیر نظر داشته باشند تا اشتباه و آسیبی صورت نگیرد.

حتی وقتی دو نفر با هم تمرین و یا مبارزه میکنند باید یک مربی  بین انها حضور داشته باشد.

امیدواریم این مطلب نیز برای شما سود ند بوده باشد.

نویسنده : علی محمدی

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=7506
  • کد خبر : 7506

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته