آخرین دوره داوری گراپلینگ کیک بوکسینگ سال 1402 برگزار شد

آخرین دوره داوری گراپلینگ کیک بوکسینگ سال 1402 برگزار شد

دوره داوری درجه ۳ الی۱ در روز جمعه ۱۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ به میزبانی استان تهران محله طرشت از ۹صبح الی ۱۷ عصر در دو بخش آقایان و بانوان با حضور۷۰ نفر از کل کشور در ۲ استایل کیک بوکسینگ و ترکیبی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، دوره داوری درجه ۳ الی۱ در روز جمعه ۱۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ به میزبانی استان تهران محله طرشت از ۹صبح الی ۱۷ عصر در دو بخش آقایان و بانوان با حضور۷۰ نفر از کل کشور در ۲ استایل کیک بوکسینگ و ترکیبی برگزار شد.

مدرسین استایل ترکیبی، علیرضا سلطان محمدی قائم مقام سبک، علی عابدینی رییس کمیته داوران ترکیبی، و وحید حمزه رییس کمیته داوران ترکیبی استان تهران بودند. و مدرسین استایل کیک بوکسینگ، علی گل محمدی رییس کمیته داوران، حبیب خداداد مسئول کمیته داوران استان مازندران، و خانم شعله استادحسن، مسئول کمیته داوران بانوان بودند.

در ابتدای دوره استاد علیرضا سلطان محمدی ضمن خوش آمد گویی در رابطه با خطاها در مبارزات ترکیبی توضیحاتی را تدریس نمودند، در ادامه استاد علی عابدینی و استاد وحید حمزه نیز در مورد امتیاز دادن های صحیح این استایل توضیحاتی را یاداور شدند.

بعد از پایان کلاس داوری ترکیبی، کلاس داوری کیک بوکسینگ به مدرسی علی گل محمدی و استاد خداداد برگزار گردید

لازم به ذکر میباشد برای اولین بار کلاس روانشناسی داوری با مدرسی سرکار خانم استاد شعله استاد حسن برکزار گردید.

در این دوره داوری، جدول نویسی و جدول خوانی توسط استاد مجتبی قلی پور ارائه گردید.

تقدیر و تشکر میکنیم از استاد سپهرنیا از اساتید و مدرسان فدراسیون رزمی، استاد علی شعبانی از مربیان و داوران حرفه ای ترکیبی جهت تشریف فرمائیشون در این دوره و تفدیر و تشکر از تمامی اساتید محترم، نمایندگان و همه شرکت کنندکان عزیزی که جهت هرجه بهتر برگزار شدن این دوره ما را یاری دادند.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=44607
  • کد خبر : 44607

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته