گردهمایی مربیان فعال هیات‌ جودوی شهرستان اردبیل برگزارشد

گردهمایی مربیان فعال هیات‌ جودوی شهرستان اردبیل برگزارشد

اولین گردهمایی مربیان فعال هیئت جودوی شهرستان اردبیل در سالن کنفرانس ورزشگاه رضازاده برگزار شد.

به گزارش واحد خبری رزمی نیوز، از اردبیل، این گردهمایی دیروز 15 شریور 1401 با حضور اسداله محقق رییس هیأت جودوی استان، دکتر رسولی مشاور عالی رئیس فدراسیون جودو و شکری دبیر هیات جودو استان و حدود ۲۵ نفر از مربیان فعال شهرستان اردبیل در سالن کنفرانس ورزشگاه رضازاده برگزار شد.

رییس هیأت جودو استان اردبیل در این گردهمایی ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین و ارائه گزارش مختصری از وضعیت این هیئت بیان کرد: این جلسه جهت بحث و تبادل نظر جهت ارتقای این رشته‌ ورزشی برگزار گردید و من امیدوارم که با کمک هم بتوانیم هیئت استان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

محقق به روی آوری مربیان جوان به این رشته اشاره کرد و گفت: خدا را شاکریم که مربیان جوان در عرصه مربیگری جودو پا به عرصه گذاشته اند و زیر نظر مربیان پیشکسوت در حال پرورش جودوکاران هستند.

وی به حضور پرشور جودو کاران در مسابقات و کسب تجربه در این عرصه اشاره کرد و گفت: تشکیل تیم های منسجم در همه رده های سنی و شرکت در لیگ درون و برون استانی از اهداف مربیان باید باشد.

رئیس هیات جودو استان خاطر نشان کرد:با همگانی کردن جودو در سطح استان و شرکت مربیان و جودوکاران با لباس جودو در راهپیمایی ها و پیاده روی ها و برگزاری تمرینات در مکانهای عمومی می تواند به اوج گرفتن این رشته در بین خانواده ها و فرزندانشان کمک کند.

محقق افزود: تشکیل انجمن اولیا و مربیان کلاس های جودو یکی از ضروریات پیشرفت این رشته ورزشی می باشد.

به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=28068
  • کد خبر : 28068

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته