پایان تورنمنت جاده ابریشم؛ کسب چهار مدال ارزشمند برای بوکسورهای ایران

پایان تورنمنت جاده ابریشم؛ کسب چهار مدال ارزشمند برای بوکسورهای ایران

تورنمنت جاده ابریشم، رشته بوکس با کسب دو مدال نقره و دو برنز، توسط بوکسورهای کشورمان به پایان رسید.امیری، پرویزی، ریگی و طهماسبی مدال آوران کشورمان بودند.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، رقابتهای بوکس، تورنمنت جاده ابریشم که یکی از تورنمنت‌های قدیمی و مطرح جهان است که از روز یکشنبه 5 فروردین 1403 به میزبانی جمهوری آذربایجان و در باکو آغاز شد و عصر روز پنجشنبه با برگزاری مبارزات نهایی اوزان مختلف به پایان رسید. و تیم ایران توانست چهار مدال کسب نماید.

در وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی پرویزی بوکسور استان آذربایجان شرقی که پیش از این حریفانی از قزاقستان و روسیه را شکست داده بود، در فینال به مصاف “اصیل‌بیک‌ جلیل‌اوف” ازبکستانی رفت که نتوانست حریف را شکست دهد و مدال نقره گرفت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، مهدی امیری که مشتزنانی از قرقیزستان و جمهوری آذربایجان را از پیش‌رو‌ برداشته بود در مبارزه پایانی با “الکساندر زیریانوف” از روسیه روبه‌رو شد و با وجود ارائه مبارزه‌ای‌ نزدیک، با رای داوران بازنده شد و مدال نقره را از آن خود کرد.

پیش از این مصطفی ریگی در وزن ۵۴ کیلوگرم و کسری طهماسبی در وزن ۷۱ کیلوگرم، به  مدال برنز رسیدند.

بوکسورهای ایران برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک پاریس که اوایل خردادماه‌ 1403 در تایلند برگزار خواهد شد، آماده می‌شوند.

تیم ایران با ۶ بوکسور در این مسابقات حضور یافت که در نهایت به دو مدال نقره و دو برنز رسید‌.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=44672
  • کد خبر : 44672

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته