همایش ملی پژوهش های نوین در ورزشهای رزمی کشور برگزار شد

همایش ملی پژوهش های نوین در ورزشهای رزمی کشور برگزار شد
این همایش از نمونه کارهای ارزشمندی است که با ابداع جدید و همکاری فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی کشور و دانشگاه آزاد صورت گرفته است.

به گزارش واحد خبر رزمی نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی؛ اولین همایش ملی پژوهش های نوین در ورزشهای رزمی کشور با حضور اکرامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج،جهانبخش سرپرست اداره ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد،سیدمسلم حسینیان رئیس کمیته تحقیق و پژوهش فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی کشور و سایر میهمانان حقوقی از ادارات میزبان در سالن دکتر ملک نسب دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد.

این همایش با پذیرش ۷۳مقاله علمی فاخر کشوری کار داوری خود را آغاز کرد و مقالات برتر پذیرفته شده در دو بخش پوستر و کنفرانس به عنوان آثار برگزیده معرفی شدند.

این همایش از نمونه کارهای ارزشمندی است که با ابداع جدید و همکاری فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی کشور و دانشگاه آزاد صورت گرفته است. تمامی مقالات ارسالی به این همایش توسط کمیته تحقیق و پژوهش فدراسیون برای بهره بردای اقشار رزمی کشور شامل اساتید ،مربیان و داورن و … به عنوان منابع علمی تاثیر گذار ، استفاده خواهد شد.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=19447
  • کد خبر : 19447

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته