همایش رزمی کاران استان کرمانشاه برگزار شد

همایش رزمی کاران استان کرمانشاه برگزار شد

همایش اتحاد و اقتدار رزمیکاران استان کرمانشاه به مناسبت عید سعید قربان و دهه امامت و ولایت برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی، همایش اتحاد و اقتدار به همت هیئت انجمن های ورزشهای رزمی استان کرمانشاه به مناسبت عید سعید قربان و دهه امامت و ولایت در سالن شهید بهشتی برگزار شد.

این همایش که با حضور مسئولان کشوری و مسئولان تربیت بدنی و پوشش خبری صدا و سیما برگزار شد، رشته های رزمی هیئت انجمن های رزمی استان کرمانشاه در همایش اتحاد و اقتدار با اجرای نمایشات مهیج رزمی قابلیت ها و زیبایی های ورزش های رزمی را به نمایش گذاشتند که با استقبال و شور و هیجان فراوان تماشاچیان مواجه گردید.

منوچهر حاتمی رئیس هیئت انجمن های ورزشهای رزمی استان کرمانشاه در این همایش گفت:ورزش ، به ویژه ورزشهای رزمی نقش بی بدیلی در سلامت جامعه دارد و باعث بالا بردن اعتماد به نفس در جوانان می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: هر چه این اقدام پسندیده در بین مردم رواج پیدا کند متقابل آن آسیب های اجتماعی کاسته خواهد شد.و در این بین برگزاری این گونه همایش ها می تواند باعث جذب جوانان و علاقه مندان به این رشته های ورزشی می شود.

به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=27311
  • کد خبر : 27311

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته