نشست رییس فدراسیون ووشو با مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان

نشست رییس فدراسیون ووشو با مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان

امیر صدیقی با مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان امروز چهارشنبه ۴ مرداد ماه 1402 با حضور در فدراسیون ووشو، با امیر صدیقی رئیس این فدراسیون دیدار و گفت‌وگو کرد.

پورمحمدی در این دیدار عنوان کرد: ووشو از فدراسیون‌های موفق است که در رشته‌های انفرادی بارها باعث کسب افتخار و بالا رفتن پرچم ایران در رویدادهای آسیایی و جهانی شده است. من امیدوارم ملی‌پوشان ووشو بتوانند در بازی‌های پیش‌رو همچون رویدادهای قبلی نتایج خوبی بگیرند.

او که به تازگی عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو استان کرمان شده، ادامه داد: همه تلاشم را می‌کنم تا بتوانم کمک‌های موثری به رشد و توسعه ووشو در کرمان کنم.

همچنین صدیقی ضمن تقدیر از پورمحمدی، از حمایت‌های او در راستای توسعه این رشته و کمک به ورزشکاران تشکر کرد و آن را گام موثری در پیشرفت ووشو دانست.

در این نشست همچنین مقرر شد تعاملات بیشتری بین باشگاه مس رفسجان و رشته ووشو صورت بگیرد. در همین راستا موضوع حضور تیم مس رفسنجان در لیگ برتر ووشو مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در صورت فراهم بودن شرایط، مس در لیگ برتر ووشو شرکت کند.

معین حاجی زاده رئیس هیات ووشو کرمان که در این نشست حضور داشت، ضمن ارائه گزارشی مختصر از فعالیت‌های صورت گرفته در ووشو کرمان، حضور و حمایت باشگاه مس رفسنجان را نقطعه عطفی در رشد ووشو کرمان دانست و گفت: قطعا حضور تیم‌های بزرگی چون مس رفسنجان به رشد و پویایی هرچه بیشتر ووشو در استان کرمان کمک شایانی خواهند کرد.

وی همچنین از حمایت‌های صورت گرفته در راستای برگزاری فستیوال ورزش‌های رزمی در سیرجان که با حضور ووشو برپا شد، از مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=38515
  • کد خبر : 38515

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته