نشست خبری کادر فنی کیک بوکسینگ فدراسیون رزمی برگزار شد

نشست خبری کادر فنی کیک بوکسینگ فدراسیون رزمی برگزار شد

امروز در نشست خبری با سرمربی تیم ملی کیک بوکسینگ، معرفی و ابلاغ کادر فنی صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، اعضای کادر فنی تیم ملی کیک بوکسینگ ج.ا.ا امروز یکشنبه پنجم آذرماه 1402طی یک نشست خبری با حضور سرمربی تیم، معرفی شد و حکم ابلاغ آنها نیز اعطا شد.

حمیدرضا حجازی سرمربی تیم ملی کیک بوکسینگ ایران امروز اعضای کادر فنی  خود را معرفی کرد و در این باره گفت: چند ماه است که از فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی درخواست صدور ابلاغ کادر فنی را داشتیم‌ که در نهایت توانستیم ابلاغ آنها را از فدراسیون دریافت کنیم.

وی افزود:  حدود دو سال پیش مسابقات انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ برگزار شد و ماسفانه مشکلاتی از قبیل بیماری کرونا و مشکلات موجود باعث شد تا اعزامی صورت نگیرد.

سرمربی تیم ملی کیک بوکسینگ در ادامه گفت:، سال گذشته مجددا اردوی تدارکاتی 10 روزه ای را در تبریز برگزار کردیم و قرار بود در مسابقات جهانی ترکیه حضور داشته باشیم اما بنابر دلایلی این اعزام لغو شد. اعزام به مسابقات رومانی هم به دلیل اینکه دعوتنامه از سوی میزبان دیر به دست ما رسید و زمان کمی که را برای فراهم کردن شرایط اعزام داشتیم، لغو شد و این فرصت را نیز از دست دادیم.

حجازی در پایان گفت: قهرمانان ما زحمات زیادی متحمل شده‌اند یکی دونفر از آنها از ایران رفته اند، و برخی از آنان به ۳۴ سالگی رسیده‌اند و شاید به خاطر شرایط سنی دیگر نتوانند در رویداد بین‌المللی حضور داشته باشند و به همین دلیل در تلاشیم تا حتما‌ در اواخر امسال در رویدادی مهم و معتبر حضور یابیم.

در پایان این نشست حکم کادر فنی تیم ملی  کیک بوکسینگ به آنها اعطا شد.

کادر فنی تیم ملی  کیک بوکسینگ ج.ا.ا به شرح زیر میباشد:

سید حمید رضا حجازی سرمربی

مهدی ملاپروانه مربی

بهروز قربانی مربی

بابک مرادی مربی

جواد حیدری مربی

مهرشاد‌ نادری بدنساز.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=40335
  • کد خبر : 40335

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته