میمند قهرمان مسابقات انتخابی گراپلینگ کیک بوکسینگ استان فارس شد

میمند قهرمان مسابقات انتخابی گراپلینگ کیک بوکسینگ استان فارس شد

تیم میمند قهرمان رقابتهای گراپلینگ کیک بوکسینگ استان فارس شد.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، رقابتهای گراپلینگ کیک بوکسینگ استان فارس با حضور ۱۶۰ ورزشکار از ۹ شهرستان در سوم شهریور ۱۴۰۲ به میزبانی قیر و کارزین جهت حضور در بازی های کشوری این رشته برگزار گردید.

در این دوره از مسابقات شهرستان های شیراز، مرودشت، قادرآباد، زرقان، میمند، داراب، استهبان، لامرد و قیروکارزین حضور داشتند که در پایان تیم میمند با مربیگری مجتبی میمندی و مسعود تقی زاده رتبه اول تیمی این رقابتها را کسب کرد و تیم داراب نیز با مربیگری رحیم افسرده به رتبه دوم رسید و تیم قیرو کارزین با مربیگری علیرضا غلامی مقام سوم را کسب کرد.

نجاتی مسئول برگزاری این دوره از مسابقات گفت:  با توجه به پیشرفت سطح فنی بازیکنان، در نظر داریم با هماهنگی هیات استان بازی های جایزه بزرگ را در گروه های سنی مختلف به طور اختصاصی برگزار کنیم.

وی در پایان از زحمات رئیس هیات رزمی استان آقای اوجی، رئیس محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان قیروکارزین آقای راستی، رئیس هیات رزمی قیروکارزین جناب غلامی، تیم داوری خوب استان به سرپرستی آقای ممبینی صالحی و خالقی، دبیر گراپلینگ کیک بوکسینگ استان، دکتر پرویز قاسمی و همه عزیزانی که در امر برگزاری مسابقات همکاری کردند، تقدیر و تشکر بعمل آورد.

رقابتهای گراپلینگ کیک بوکسینگ استان فارس

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=39079
  • کد خبر : 39079

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته