میرزایی: فونتانا مربی بزرگی است و بی‌نظمی را قبول نمی‌کند/هیچکس دخالتی در تصمیمات او ندارد

میرزایی: فونتانا مربی بزرگی است و بی‌نظمی را قبول نمی‌کند/هیچکس دخالتی در تصمیمات او ندارد

عضو هیات رئیسه فدراسیون بوکس، گفت: فونتانا مربی بزرگی است و بی‌نظمی را قبول نمی‌کند. در واقع هیچکس دخالتی در تصمیمات او برای انتخاب نفرات تیم ملی نداشته و ندارد.

احمد میرزایی عضو هیات رئیسه فدراسیون بوکس در گفت‌وگو با پایگاه خبری رزمی نیوز، در خصوص کنار گذاشته شدن شاهین موسوی عنوان کرد: ابتدا باید بگویم که فدراسیون بوکس، قدر سرمایه‌های خود را می‌داند، اما باید بدانیم که تیم ملی متعلق به تمامی بوکسورهاست و تنها برای چند نفر خاص نیست. شاهین موسوی بوکسور خوبی است که سال‌ها در عضویت تیم ملی بوده و مدال‌آوری هم کرده، اما مطالبی که عنوان کرده که بخش اعظمی از آن صحت ندارد. در واقع دعوت نشدن وی به اردو، تصمیم فونتانا سرمربی کوبایی تیم ملی بوده است.

عضو هیات رئیسه فدراسیون بوکس، گفت: از روزی که فونتانا برای هدایت تیم ملی آمد، هر روز از 7 صبح تمرینات را آغاز می‌کند، که یکروز شاهین موسوی در موعد مقرر به اردو نیامده بود. یکی از بازیکنان اعلام می‌کند که شاهین به فیزیوتراپی رفته است، اما این بوکسور در خوابگاه و در اتاقش خواب بوده است که فونتانا بعد از این مساله به موسوی می‌گوید تا اردو را ترک کند.

وی افزود: حتی در این مورد چند نفر از فونتانا می‌خواهند تا در صورت امکان، موسوی به اردو بازگردد که سرمربی تیم ملی با این خواسته‌ها موافقت نمی‌کند. این را هم فراموش نکنید که موسوی در مسابقات قهرمانی کشورمغلوب میثم قشلاقی شد.

میرزایی اظهار داشت: فونتانا اختیار تام دارد و اجازه دخالت در امور مربوط به تیم ملی را به کسی نمی‌دهد و از همان ابتدا در مذاکره با رئیس فدراسیون، این شرط را گذاشته است. مدیریت و تمرینات فونتانا واقعا بی‌نظیر است و به نظم و انضباط اهمیت زیادی می‌دهد. وی یکی از بهترین مربیان جهان است، پس باید به تصمیماتش احترام گذاشته و به او اعتماد کنیم. فونتانا شخصیت بزرگی در بوکس است و هیچگاه اعتبار خود را از بین نمی‌برد.

ناگفته نماند در زمینه نظم و انضباط، حسین رحمتی مدیر تیم های ملی بوکس نیز بسیار سخت گیر است و با بی نظمی برخورد میکند و در این موضوع از فونتانا نیز حمایت میکند.

میرزایی در مورد اینکه موسوی اعلام کرده به خاطر درخواست حقوق اخراج شده است، گفت: این موضوع صحت ندارد و اصلا چنین موضوعی مطرح نبود. این صحبت مانند این است که بگویند فدراسیون بودجه کافی و زیادی دارد اما به بازیکنان نمی‌دهد؛ در صورتی که چنین نیست. بازیکنان مانند دیگر فدراسیون‌ها و طبق تقسیم بندی بودجه، حق و حقوق خود را دریافت می‌کنند و این حساب و کتاب‌ها به وزارت ورزش گزارش می‌شود. تلاش تمامی عوامل فدراسیون این است که اسپانسرهای خوبی جذب کنند که طبعا این موضوع به افزایش حقوق بازیکنان نیز خواهد انجامید.

وی گفت: شرایط بوکس در حال حاضر خوب است و نباید با ایجاد حاشیه، ذهنیت اردونشینان و مربیان را درگیر کرد. همه در تلاش هستند تا تیم ملی با کمک و همیاری به سهمیه المپیک برسد. فونتانا تازه شروع به کار کرده و هر امکاناتی که درخواست کرده فدراسیون در اختیارش قرار داده است؛ از اردوهای مشترک با سایر کشور ها گرفته تا امکانات تمرینی در اردوی تیم ملی بوکس.

داور بین‌المللی بوکس ایران بیان کرد: برخی بی‌انصافی می‌کنند و نمی‌خواهند اقدامات مثبتی که روح‌الله حسینی انجام داده را ببینند. پرداخت‌های مالی چشم گیر، برای استان‌ها، حمایت تمام قد از داوران ستاره‌دار و اعزام به نوبت هر یک به رقابت‌های بین المللی، برگزاری اردویهای منظم رده های سنی، برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و لیگ از جمله اقدامات اوست. شاید حسینی راضی نباشد این جمله را بگویم، اما او در جایی که لازم بوده از خودش نیز هزینه کرده است. برخی دوستان فراموش کرده‌اند رئیس قبلی چه بدهی سنگینی روی دست فدراسیون گذاشت و فرار کرد. به جرات می‌توان گفت اقدامات یک سال و نیم اخیر حسینی از کارهای پنج ساله رئیس قبلی بیشتر و بهتر بوده است.

وی در پایان گفت: امیدوارم با دعای خیر مردم و اهالی ورزش به خصوص بوکس، ملی‌پوشان در مسیر کسب سهمیه موفق باشند. فدراسیون مسیر سرمایه‌گذاری در تیم‌های پایه را در پیش گرفته و فونتانا نیز می‌خواهد جوانگرایی کند و هیچکس هم اجازه دخالت در تصمیماتش ندارد. همه باید قبول کنیم، روزی می‌آییم و روزی هم می‌رویم.

پایان مصاحبه//

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=44785
  • کد خبر : 44785

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته