موی تای مستقل شد/ وزارت ورزش انجمن موی تای را تایید کرد

موی تای مستقل شد/ وزارت ورزش انجمن موی تای را تایید کرد

موی تای بالاخره توانست موافقت وزرات ورزش را بگیرد و بعنوان انجمن مستقل فعالیت کند.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، وزرات ورزش پس از مدتها با مستقل شدن موی تای موافقت خود را اعلام کرد و با تایید موی تای بعنوان انجمن، به زودی حکم ان را ابلاغ خواهد کرد.

جواد نصیری نماینده موی تای (ایفما) در ایران در این باره ضمن اعلام اینکه این رشته در ایران با مدال آوریهای زیادی همراه بوده است و در میادین بین المللی و جهانی افتخار آفرینی کرده است، خواستار همکاری همه ورزشکارن و مسئولین  این رشته در یک انجمن مستقل شد.

وزارت ورزش حکم استقلال انجمن موی تای را نیز صادر کرده است و به زودی ابلاغ این انجمن را برای فعالیت رسمی  اعلام خواهد کرد.

نصیری در این باره نیز گفته است، پیرو نظر مساعد وزیر ورزش، اساسنامه نمایندگی موی تای ایفما توسط بنده به مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت ورزش قهرمانی ارسال و در ادامه، مورخ ۴ تیرماه ۱۴۰۲ شورای صدور مجوز فعالیت در قالب فدراسیون- انجمن مستقل، متشکل از سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، برنا فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع، سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، مریم کاظمی معاون توسعه امور ورزش بانوان، میرهادی سید قره رومیانی معاون حقوقی مجلس و امور استان‌ها، حسین شهرابی مدیرکل دفتر مرکزی حراست و علی رغبتی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت ورزش قهرمانی، موافقت خود را کتباً با تشکیل انجمن مستقل موی تای اعلام و موضوع هفته گذشته با پیگیری دکتر کاوه احمدی مدیرکل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان نیز به اخذ دستور وزیر رسید.

به زودی  این انجمن فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، باید منتظر شد و دید  تکلیف انجمن موی تای  فدراسیون انجمنهای ورزشهای رزمی  چه خواهد شد.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=38638
  • کد خبر : 38638

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته