مسابقات کیک جیتسو خوزستان برگزار شد

مسابقات کیک جیتسو خوزستان برگزار شد
در بخش بانوان ۱۰۰ ورزشکار در رشته کیک بوکسینگ شرکت کردند و در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به رقابت پرداختند.

به گزارش واحد خبری رزمی نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشهای رزمی، مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ wka و کیک جیتسو استان خوزستان برگزار گردید.

این مسابقات درگروه آقایان از ۱۳ تا ۱۵ مردادماه و رقابت های کیک بوکسینگ wka در گروه بانوان طی روزهای ۱۶ و ۱۷ مردادماه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در ورزشگاه هزاره سوم دزفول با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

قبل از شروع مبارزات، ابتدا از بازیکنان،مربیان و داوران تست کرونا گرفته و تمامی تست ها منفی اعلام شد.

آقاجری، رئیس هیئت انجمن های ورزشهای رزمی استان خوزستان درخصوص این پیکارها گفت: مسابقات بخش آقایان ۳۵۰ شرکت کننده داشت که ۲۶۰نفر در بخش کیک بوکسینگ و در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان ،جوانان و بزرگسالان با یکدیگر به رقابت پرداختند و در استایل کیک جیستو نیز، ۹۰ ورزشکار در رده های سنی جوانان و بزرگسالان مبارزه کردند.

وی افزود: در بخش بانوان ۱۰۰ ورزشکار در رشته کیک بوکسینگ شرکت کردند و در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت انجمن های ورزشهای رزمی استان خوزستان افزود: این مسابقات بعد از دو سال به همت صالحی، رئیس هیئت انجمن های ورزشهای رزمی شهرستان دزفول و با حمایت فرماندار شهرستان دزفول، اداره ورزش و جوانان شهرستان،اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان و همکاری شهرداری دزفول برگزار شد.

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=19804
  • کد خبر : 19804

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته