مجمع سالیانه هیات ووشو استان گلستان برگزار شد

مجمع سالیانه هیات ووشو استان گلستان برگزار شد
در استان گلستان آمادگي داريم در صورتيکه فدراسيون تجهيزات را در اختيار استان قرار بدهد، با استفاده از سالن‌هاي موجود خانه ووشو را ايجاد کنيم.

مجمع سالیانه هیات ووشو استان گلستان با حضور علی صدیقی دبیر فدراسیون ووشو، قاسمعلی برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر اعضای مجمع برگزار شد.

به گزارش خبری رزمی نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، علی صدیقی دبیر فدراسیون ووشو در مجمع سالیانه هیئت ووشو استان گلستان اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال جاری تمام جهان با شیوع و همه گیری ویروس کرونا درگیر بودند با کاهش فعالیت های ورزشی مواجه بودیم اما توقع داریم در سال جدید با برنامه ریزی خاص شاهد افزایش برنامه های ورزشی باشیم.وی افزود: خوشبختانه در سال اخیر توانستیم با برگزاری دوره های داوری,مربیگری و داوری رشته ووشو را احیا کنیم.

صدیقی در ادامه گفت: فدراسیون ووشو تفاهم نامه های را با سازمان انتقال خون و انجمن ام اس منعقد کرده است. وی گفت: وزارت ورزش و جوانان برنامه های مختلفی را به فدراسیون ها ابلاغ کرده است که خوشبختانه فدراسیون ووشو بسیار فراتر از برنامه های ابلاغی فعالیت داشته است و یکی از این اقدامات تشکیل کمیته های ورزش روستایی در این فدراسیون بوده است.

قاسمعلی برزمینی، مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: در استان گلستان آمادگی داریم در صورتیکه فدراسیون تجهیزات را در اختیار استان قرار بدهد، با استفاده از سالن‌های موجود خانه ووشو را ایجاد کنیم.

صدیقه جهانشاهی، رئیس هیئت ووشو استان گلستان گفت: ووشو استان سالهاست که در انتظار راه اندازی آکادمی این رشته است. در همین راستا قراردادی با اداره کل ورزش و جوانان منعقد شده است و امیدواریم با همکاری فدراسیون این مهم در آینده ای نزدیک محقق شود.

رئیس هیئت ووشو استان بیان داشت: هیئت ووشو در ۱۰ شهرستان فعال است و چهار شهرستان دیگر نیز در آستانه راه اندازی هیئت شهرستانی هستند.

 

رزمی  ورزشهای رزمی  اخبار رزمی آموزش

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=12887
  • کد خبر : 12887

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته