مجمع سالانه هیات رزمی استان گلستان برگزار شد

مجمع سالانه هیات رزمی استان گلستان برگزار شد
مهمترین نیاز هیات رزمی این استان، اختصاص یک سالن به ورزشهای رزمی در مرکز استان است که از وزارت ورزش و جوانان استان گلستان درخواست شد.

به گزارش واحد خبری رزمی نیوز، مجمع سالانه هیات رزمی استان گلستان دیروز با حضور ریاست فدراسیون انجمنهای رزمی برگزار شد.

در جلسه مجمع این استان که دیروز شنبه 21 اسفند ماه 1400 برگزار شد،صورت مالی سال ۱۳۹۹ و تقویم کاری و همچنین پیش بینی بودجه سال ۱۴۰۱ با ارائه گزارش و بحث و تبادل نظر در حضور معاون ورزش همگانی استان با رای اکثر اعضای مجمع به تصویب رسید.

رضا منوچهری رئیس هیات رزمی استان گلستان به همراه نایب رئیس استان، با ارائه گزارش عملکرد سال ۹۹، مهمترین نیاز هیات رزمی این استان، اختصاص یک سالن به ورزشهای رزمی در مرکز استان است که از وزارت ورزش و جوانان استان گلستان درخواست شد.

یوسف بهتری رییس فدراسیون نیز که به صورت آنلاین در این جلسه حضور داشت، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری مجمع سالانه استان گلستان، این هیات را یکی از فعال‌ترین هیات‌ها برشمرد و از مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان درخواست داشت، تا برای تحقق برنامه‌های این هیات اهتمام و همکاری ویژه‌ای صورت پذیرد.

به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=24998
  • کد خبر : 24998

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته