مجمع انتخاباتی هیات جودو گلستان برگزار شد

مجمع انتخاباتی هیات جودو گلستان برگزار شد

ریس هیات جودو استان گلستان با 19 رای مشخص شد.

به گزارش واحد خبری رزمی نیوز، مجمع انتخاباتی هیات جودو استان گلستان با حضور آرش مراسماعیلی ریاست فدراسیون جودو و مسئولین استان گلستان  نهم مهرماه برگزار گردید.

در این انتخابات محمد علی پایین محلی با کسب 19 رای به عنوان رییس هیات جودو استان گلستان انتخاب شد. و برای چهار سال سکان این هیات را به دست گرفت.

از ۲۵ عضو ثابت که حق رای داشتند، 20 عضو در مجمع حاضرشدند و  با ۱۹ رای موافق و یک رای سفید، محمد علی پایین‌محلی را به عنوان رییس هیات انتخاب کردند.

همچنین اعضای مجمع، در این انتخابات، «مونا حاج‌فتحعلیان» را با ۱۹ رای به عنوان نایب رییس، «علی قربانی‌نصرآبادی» و «امیر فرزانه‌حصاری» را هر کدام با ۱۸ رای به ترتیب به عنوان خزانه‌دار و کارشناس خبره و «محمدعلی نودهی» به همراه «سیدحسام حسینی‌سرچشمه» را به ترتیب با ۱۹ و ۱۶ رای به عنوان اعضای هیات رییسه و «ابوالقاسم زالی» را به عنوان بازرس انتخاب کردند.

در حاشیه این مجمع، آرش میر اسماعیلی رییس فدراسیون جودو از پایگاه قهرمانی و استعداد یابی این استان بازدید کردند و همچنین با حضور گلزار شهدا یاد شهیدان را گرامی داشتند.

به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=28447
  • کد خبر : 28447

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته