‏‎مجمع انتخاباتی فدراسیون آسیایی او اسپرت FAOS در تایلند برگزار شد

‏‎مجمع انتخاباتی فدراسیون آسیایی او اسپرت FAOS در تایلند برگزار شد

مجمع عمومی و انتخاباتی فدراسیون آسیایی او-اسپرت FAOS از تاریخ یکم الی پنجم شهریور 1402 در شهر بانکوک تایلند با حضور نمایندگان ایران برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمنهای ورزشهای رزمی، ‏‎مجمع عمومی و انتخاباتی فدراسیون آسیایی او اسپرت FAOS با حضور نمایندگان کشورها و نماینده ایران در بانکوک تایلند برگزار گردید.

در این مجمع انتخاباتی بهروز کارخانه ای بعنوان نایب رئیس فدراسیون آسیایی او اسپرت از منطقه آسیای‌میانه و رییس کمیته مبارزه با دوپینگ، محمد قاسم منوچهری بعنوان عضو هیات رئیسه و رییس کمیته داوران فدراسیون آسیایی، محسن عباسی بعنوان رئیس کمیته قوانین و فرشاد شجری به عنوان رئیس کمیته ورزشکاران انتخاب گردیدند.

در حاشیه برگزاری مجمع عمومی جلساتی نیز با مسئولین ورزش تایلند در خصوص مسابقات قهرمانی آسیایی او اسپرت ۲۰۲۴ در بانکوک برگزار شد.

لازم به ذکر است همزمان با این مجمع، بیست و هشتمین دوره بین المللی داوری و مربیگری او اسپرت با حضور ۴۸ شرکت کننده از کشورهای هنگ کنگ، مالزی، ویتنام، تایلند، هندوستان، افغانستان، سوریه، پاکستان، ژاپن، عمان و ایران به صورت همزمان مجازی و حضوری برگزار گردید.

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=39066
  • کد خبر : 39066

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته