قم میزبان جشنواره استعدادهای درخشان بوکس خردسالان شد

قم میزبان جشنواره استعدادهای درخشان بوکس خردسالان شد

جشنواره خردسالان بوکس با هدف استعدادیابی، شناسایی و تشویق و حمایت از آینده سازان این رشته، طی روزهای 20 و 21 بهمن‌ماه به میزبانی هیات بوکس استان قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، فدراسیون با همکاری دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، مسابقاتی تحت عنوان جشنواره استعدادهای درخشان در رده سنی خردسالان را برگزار خواهد کرد.

این رقابت‌ها قرار است به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی طی روزهای 20 و 21 بهمن‌ماه 1401 به میزبانی هیات بوکس استان قم برگزار شود.

بر این اساس متولدین 1389/10/11 تا 1391/10/10 را با هدف شناسایی و تشویق آینده سازان بوکس کشور و نیز نظارت بر آموزش صحیح این استعدادها انتخاب خواهند شد.

برنامه مسابقات

پذیرش تیم‌ها: روز چهارشنبه – 19 بهمن‌ماه 1401
رقابت‌ها: روزهای پنجشنبه و جمعه – 20 و 21 بهمن‌ماه 1401

سهمیه استان‌ها‌

5 سهمیه: تهران – توابع تهران – مازندران – لرستان – کرمانشاه – گیلان – قم – گلستان – کردستان – خوزستان

4 سهمیه: آذربایجان شرقی – آذربایجان غربی – اصفهان – اردبیل – خراسان رضوی – مرکزی – چهارمحال و بختیاری – خراسان جنوبی – زنجان – سیستان و بلوچستان

3 سهمیه: البرز – ایلام – بوشهر – خراسان شمالی – سمنان – فارس – قزوین – کرمان – کهگیلویه و بویراحمد – همدان – هرمزگان – یزد

این جشنواره فرصتی مناسب برای دیده شدن استعدادهای سراسر کشور در رده سنی پایه است تا با نظارت و حمایت متولی این رشته بتوانند تضمین کننده آینده درخشانی برای این رشته رزمی باشند.

به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=34474
  • کد خبر : 34474

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته