عزل عجیب کمیته روابط بین الملل فدراسیون رزمی و ابقا مجدد بخشایی

عزل عجیب کمیته روابط بین الملل فدراسیون رزمی و ابقا مجدد بخشایی

سرپرست فدراسیون انجمنهای رزمی در اقدامی عجیب مسئول کمیته روابط بین الملل این فدراسیون رو عزل و به فاصله 45 روز مجددا ابقا کرد.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، مجید زارعیان سرپرست فدراسیون انجمنهای رزمی در اقدامی نامشخص موسی بخشایی رییس کمیته روابط عمومی بین المللی این فدراسیون را از سمت خود عزل کرد و در پنجم اسفند ماه 1402 خانم حوریه نیک دست را بعنوان سرپرستی این کمیته منصوب کرد.

به فاصله 45 روز از این انتصاب، در تاریخ 20 فروردین ماه 1403 طی ابلاغی مجدد، آقای موسی بخشایی را بعنوان سرپرست کمیته روابط عمومی منصوب کرد.

سوالی که مطرح است: علت این عزل چه بوده و اگر علتی فنی و قانونی بوده چرا مجددا انتصاب صورت گرفته است. و تکلیف خانم حوریه نیک دست که پیش از این منصوب شده بود چه میشود؟

چرا پس از انتصاب مجدد بخشایی، در وبسایت خبری فدراسیون انجمنهای رزمی این موضوع منتشر نشد، در صورتی که هر اخبار غیر مهم و عکسهای دورهمی به سرعت منتشر میشوند.

لازم به ذکر است که سرپرست فعلی فدراسیون رزمی در مدت سرپرستی خود عملکرد ضعیفی داشته و پیش از این نیز اقداماتی غیر تخصصی در مدت سرپرستی خود انجام داده بود که بسیاری از خبرگزاریها اقدام به افشای این موارد کردند.

موسی بخشایی یکی از مدیران موفق در امور روابط بین الملل میباشد که وزارت ورزش نیز این موضوع را به خوبی میدانست و احتمال اینکه علت عزل وی از سوی وزارت ورزش پیگیری شده بسیار زیاد است.

شایعاتی مبنی بر اینکه علت عزل میتواند ارتباط همکاری روابط عمومی بین المللی بخشایی با فدراسیون جودو و رییس آن فدراسیون باشد نیز مطرح است، اما پایگاه خبری رزمی نیوز این شایعات تایید نمیکند.

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=44895
  • کد خبر : 44895

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته