ساماندهی ورزشهای رزمی خراسان جنوبی

ساماندهی ورزشهای رزمی خراسان جنوبی
رییس هیات رزمی استان خراسان جنوبی از ساماندهی و تمرکز و از سرگیری ورزشهای رزمی در این استان و بیرجند خبر داد.

رییس هیات رزمی استان خراسان جنوبی از ساماندهی و تمرکز و از سرگیری ورزشهای رزمی در این استان و بیرجند خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزشهای رزمی ، رئیس هیات ورزش های رزمی استان خراسان جنوبی اعلام کرد :

هیات رزمی بیرجند در جلسات متعدد با مدیرکل و معاون ورزش استان به دنبال تمرکز رشته های رزمی و ازسرگیری تمرینات در باشگاه های این هیات پس از عادی شدن شرایط است.

علیرضا مومنی، رئیس هیئت رزمی خراسان جنوبی با یاد آوری جلسات و رایزنی های صورت گرفته با اداره کل ورزش و جوانان استان، خاطرنشان کرد:

شرایط در شهرستان بیرجند قرمز است و امکان برگزاری تمرینات برای ورزشکاران رزمی مقدور نمی باشد، منتظر بهتر شدن شرایط​ هستیم تا تمرینات ورزشکاران را در باشگاه هیئت به صورت متمرکز برگزار کنیم ، در این خصوص قول مساعد نیز به ما داده شده است.

مومنی گفت: در​ دوره هایی که توسط فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی برگزار شد از جمله دوره نظارت، هیئت بیرجند نیز در این دوره ها شرکت نمود.​ ارتباطات نسبتا خوبی با شهرستان های استان صورت گرفته است ، مربیان کلاس های آموزش داوری را بصورت مجازی برگزار کردند و یا بصورت کلیپ های ویدئویی برای ورزشکاران ارسال می کنند.

در فضای مجازی نیز ارتباطاتی بین مسئول هیئت استان ، دبیر و مسئول کمیته ها برقرار شده همچنین کانال ارتباطی برای شنیده شدن مشکلات کمیته ها و ورزشکاران رزمی راه اندازی شده است.

مومنی در پایان با اشاره به پیگیری های صورت گرفته برای رفع مشکلات رزمی کاران و اخذ وام از طریق اداره ورزش استان،عنوان کرد : در خصوص ورزش در خانه برنامه ریزی های بسیاری را انجام داده و سعی کردیم خانواده ها را به انجام حرکت های ورزشی در خانه مجاب کنیم ،

کلیپ های آموزشی را ایجاد نموده و از طریق آن نحوه صحیح انجام ورزش رزمی را آموزش داده ایم که بصورت آنلاین یا ضبط شده هم ورزشکاران و خانواده ها بتوانند از این موارد بهره گیرند.

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=10634
  • کد خبر : 10634

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته