رییس هیات ووشو استان گلستان معرفی شد

رییس هیات ووشو استان گلستان معرفی شد
مجمع انتخاباتی هیات ووشو استان گلستان با حضور رییس فدراسیون ووشو برگزار شد.

به گزارش واحد خبری رزمی نیوز، در مجمع انتخاباتی هیات ووشو استان گلستان که با ریاست امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو برگزار شد، خانم صدیقه جهانشاهی با رای بالا به سمت رییس هیات ووشو این استان منصوب گردید.

مجمع هیات ووشو گلستان دیروز یکشنبه 8 اسفند ماه 1400 با حضور، قاسمعلی برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد، صدیقه جهانشاهی تنها کاندیدای این مجمع بود، که توانست از ۲۲ رای ماخوذه، ۱۸ رای را به خود اختصاص دهد و سکان هدایت این هیات را برای ۴ سال دیگر در دست بگیرد.

همچنین با رای اعضای مجمع ووشو استان مهدی امامی به عنوان نائب رئیس، امین کشر به عنوان خزانه دار، علی اکبر خادملو تحت عنوان کارشناس خبره، رسول گرگیج و شروین اردلان به عنوان عضو هیئت رئیسه انتخاب شدند.

همچنین پس از برگزاری این مجمع انتخاباتی صدیقی، رئیس فدراسیون ووشو از شهرستان آق‌قلا بازدید به عمل آورد. وی در حاشیه این بازدید، نشستی صمیمی با مربیان و فعالان ووشوی استان گلستان داشت. همچنین صدیقی بازدیدی از تمرینات ووشوکاران کودک و نوجوان گلستانی داشت.

به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=24215
  • کد خبر : 24215

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته