خانه ووشو قزوین همزمان با مجمع سالیانه این استان افتتاح شد

خانه ووشو قزوین همزمان با مجمع سالیانه این استان افتتاح شد

مجمع سالیانه هیات ووشو استان قزوین امروز با حضور مسئولین برگزار و خانه ووشو این استان نیز افتتاح گردید. به

مجمع سالیانه هیات ووشو استان قزوین امروز با حضور مسئولین برگزار و خانه ووشو این استان نیز افتتاح گردید.

به گزارش خبری رزمی نیوز ، به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مجمع عمومی و سالیانه هیئت ووشوی قزوین صبح امروز دوشنبه ۲۵ اسفند ۹۹  به ریاست امیر صدیقی رئیس فدراسیون برگزار شد.

در این مجمع عملکرد هیئت استان در سال گذشته و همچنین توضیح کاملی از وضعیت موجود و اهداف پیش رو ارائه شد. همچنین حاضران در جلسه به بیان نقطه نظرات، مشکلات و همچنین پیشنهاد‌های مختلف جهت بهبود وضعیت ووشو در استان قزوین پرداختند.

در پایان مجمع نیز در مراسمی با حضور صدیقی رئیس فدراسیون ووشوی کشور، علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان و سلمانی رئیس هیئت استان، خانه تخصصی ووشو و ورزش های رزمی در سالن تختی قزوین افتتاح شد.

در حاشیه این اقدام از قهرمان، مربیان و داوران هیئت ووشوی قزوین نیز تجلیل به عمل آمد. همچنین در مراسم دیگری، کلنگ زنی خانه ووشو در محمدشهر با حضور مسئولان انجام شد.

در این مجمع عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان، میکائیل سلمانی رئیس هیئت ووشوی استان و دیگر اعضای مجمع حضور داشتند.

 

رزمی  ورزشهای رزمی  اخبار رزمی  آموزش

 

این مطلب هم بخوانید

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=13006
  • کد خبر : 13006

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
مشارکت در
اطلاع از
guest
1 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته