خانه جودو نیاز اساسی جودو کاران استان اردبیل

خانه جودو نیاز اساسی جودو کاران استان اردبیل

خانه جودو یکی از اصلی ترین نیاز های اساسی استان برای پیشبرد اهداف ورزشی و پرورش قهرمانان محسوب می شود.

به گزارش واحد خبری رزمی نیوز، از اردبیل؛اسداله محقق رئیس هیئت جودوی استان اردبیل در سفر اخیر وزیر ورزش و جوانان به همراه نائب رئیس مجلس شورای اسلامی به اردبیل خواستار صدور دستور ویژه از سوی وزیر ورزش و جوانان در راستای احداث خانه جودو شد.

وی خاطر نشان کرد: خانه جودو یکی از نیاز های اساسی و اصلی جودو کاران دانست و گفت:خانه جودو مکان بسیار مناسبی برای ساماندهی و پرورش جودو کاران است،با احداث این خانه مشکلات مربوط به اسکان،پذیرایی،انجام تمرینات و بحث میزبانی به کلی رفع خواهد شد.

رئیس هیئت جودو استان اردبیل ادامه داد: اردبیل مهد پرورش قهرمانان ملی در رشته های مختلف بویژه جودو می باشد که علاوه بر قهرمانان،جوانان جویای نامی در این رشته ورزشی پا به عرصه گذاشته اند ضروری است قدر و منزلت آنها نه در لفظ ،بلکه در عمل مورد توجه قرار گیرد .

محقق بیان داشت: با اینکه جودوی اردبیل دچار مشکلات سخت افزاری است و نبود خانه جودو به شدت این ورزش را آزار می دهد گفت: پیگیری ها برای به ثمر رسیدن خانه جودو تا به امروز بی نتیجه بوده است و امیدواریم باتوجه وزیر محترم ورزش و جوانان و نمایندگان ساعی استان در مجلس و مدیر کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون جودو بتوانیم این مسئله را به سرانجام برسانیم.

به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=28203
  • کد خبر : 28203

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته