حل مشکل موی تای با ورود سفیر ایران در بانکوک و برگرداندن مدالها

حل مشکل موی تای با ورود سفیر ایران در بانکوک و برگرداندن مدالها

با پیگیری سفیر ایران، موی تای کاران ایران مدالهای خود را پس گرفتند و تیم ملی موی تای کشور رفع تعلیق شد.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، در پی حذف تیم ملی موی تای کشورمان در رقابتهای موی تای جهانی 2024 سازمان  WBC تایلند، امروز چهارشنبه 18 بهمن ماه 1402 با تلاش و پیگیری سفارت جمهوری اسلامی ایران در بانکوک و پیگیریهای فرید نقدی ریاست انجمن موی تای، مدالهای کسب شده به قهرمانان بازگردانده شد.

چند روز پیش در جریان رقابتهای موی تای که در تایلند و شهر بانکوک برگزار شد، هنگام وزن کشی یکی از اعضای تیم ملی کشورمان، درگیری و مشاجره لفظی بین ایشان و مسئولین برگزاری مسابقات پیش آمده بود که منجر به حذف کل تیم ملی ایران شده بود. این درحالی بود که تیم ملی کشورمان به چندین مدال دست یافته بود.

با پیگیریهای فرید نقدی رییس انجمن موی تای کشورمان، از طریق رایزنی با سفارت جمهوری اسلامی ایران در بانکوک، و تلاش و پیگیری سفیر ایران در بانکوک و گفتگو با مسئولین سازمان موی تای WBC سوتفاهم بوجود آمده میان دو نفر از اعضای تیم ملی و برگزار کنندگان مسابقات موی تای قهرمانی جهان 2024 با گفتمان هر دو طرف برطرف گردید.

در این نشست که بین سید رضا نوبختی سفیر ایران در تایلند و تاناپول باکدیبومی رییس سازمان شورای جهانی بوکس موی تای و آقای مکس باجیو رییس شورای بوکس موی تای اروپا برگزار شد، مشکلات پیش امده برطرف گردید و مدالهای کسب شده تیم ملی جمهوری اسلامی ایران به ورزشکاران اهدا گردید.

تیم ملی موی تای کشورمان امشب به کشور باز میگردد.

حل مشکل موی تای با ورود سفیر ایران در بانکوک و برگرداندن مدالها

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=43834
  • کد خبر : 43834

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته