حضور سلطان محمدی در خراسان رضوی و دیدار با مسئولین استان

حضور سلطان محمدی در خراسان رضوی و دیدار با مسئولین استان

رییس سبک گراپلینگ کیک بوکسینگ کشور باحضور در هیات رزمی خراسان رضوی با مسئولین هیات دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری رزمی نیوز، شیرینعلی سلطان محمدی رییس سبک گراپلینگ کیک بوکسینگ که به خراسان رضوی سفر کرده است با حضور در هیات رزمی این استان با مسئولین و نماینده سبک گراپلینگ کیک بوکسینگ دیدار و گفتگو کردند.

سلطان محمدی،در سفر اخیر خود به خراسان رضوی با حضور در هیات هنرهای رزمی استان به همراه استاد احمد عاطفی رییس گراپلینگ کیک بوکسینگ خراسان رضوی و جمعی از مسئولین سبک در استان به پیشبرد هرچه سریعتر اهداف این سبک و همچنین پیشرفت سبک گراپلینگ کیک بوکسینگ کشور و استان اشاره کرد.

وی در ادامه سفر خود ضمن تشرف به حرم مطهر رضوی و بازدید از زورخانه باشگاه کارگران مشهد،به قدمت۲۵۰۰ساله ورزش باستانی ایران اشاره کرد و ورزش زورخانه ای را تحسین برانگیز توصیف کرد.

سلطان محمدی ضمن بازدید از تیم منتخب گراپلینگ کیک بوکسینگ استان، به پیشنهاد احمد عاطفی رییس سبک در این استان ، حکم مهندس سید حسن موسوی به عنوان روابط عمومی جدید گراپلینگ کیک بوکسینگ خراسان رضوی را اهدا و ،برای وی آرزوی موفقیت کرد.

محمدی

به اینستاگرام رزمی نیوز بپیوندید.
لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=27811
  • کد خبر : 27811

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته