جودوی ساحلی در بوشهر آغاز میشود

جودوی ساحلی در بوشهر آغاز میشود
آرش میر اسماعیلی رییس فدراسیون جودو امروز چهارشنبه در سفر به استان بوشهر میهمان استاندار و رییس هیات جودو این استان بود.

آرش میر اسماعیلی رییس فدراسیون جودو امروز چهارشنبه در سفر به استان بوشهر میهمان استاندار و رییس هیات جودو این استان بود.

در این دیدار، میراسماعیلی توضیحاتی در خصوص شرایط جودوی کشور ارائه کرد و بوشهر را از استان‌هایی دانست که در بخش نوجوانان و جوانان عملکرد و پیشرفت خوبی داشته است. میراسماعیلی به راه‌اندازی جودوی ساحلی در کشور اشاره کرد و گفت: بوشهر در جودوی ساحلی یکی از پایگاه‌ها خواهد بود. این رشته که بزودی کارش را در ایران آغاز می‌کند برای پیشبرد برنامه‌هایش نیاز به حمایت دارد.

استاندار بوشهر نیز قول حمایت از جودوی ساحلی را داد و گفت: امیدوارم بحث تعلیق جودوی ایران مرتفع شود و ما در بحث میزبانی مسابقات داخلی و بین‌المللی از جودوی ساحلی حمایت خواهیم کرد‌. استان‌ظرفیت‌های خوبی در بحث ساحلی دارد و حتما همراه فدراسیون خواهیم بود.

“احمد بهروزیان‌فر” مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز به تشریح کوتاهی از عملکرد و ظرفیت‌های بوشهر پرداخت و گفت: در ورزش‌های ساحلی چون فوتبال، والیبال و هندبال حرف اول را می‌زنیم و در جودو هم این توان وجود دارد‌. همچنین سالن بسیار مجهزی‌برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری داریم. ضمن اینکه زمین ورزش‌های ساحلی بوشهر یکی از بهترین‌ها در جهان است.
“یاسر جمالی” رئیس هیات جودوی بوشهر نیز در این نشست حضور داشت و توضیحاتی در خصوص شرایط جودوی استان ارائه کرد.

 

رزمی   هنر های رزمی   ورزش رزمی  رزمیکاران    رزمی نیوز

 

لینک کوتاه : https://razminews.ir/?p=11142
  • کد خبر : 11142

نظرات شما پس از تایید مدیریت نمایش داده میشود.

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
مشارکت در
اطلاع از
guest
0 نظرات کاربران
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

logo-samandehiblankblankblankblankblankوزارت ورزشکمیته ملی المپیکتهران سربلندبوکسجودوفدراسیون انجمن های رزمیوشوتکواندوکاراته